Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

telexdell sporočil: 36
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770529

Strani: 1

gobim sporočil: 466
[telexdell]
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
Samo, da je problem v tem, da v tem trenutku nimamo tehnologije za reciklažo litija. Za primerjavo, svinčeve akumulatorje recikliramo 98% odstotno....
NLV sporočil: 7
čas vnosa: 18.04.19 09:23
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna...
Japajade...če je baterija s največji vir emisijij pri e-avtu, pri OVE virih rabiš zraven še cel kup baterij, da hraniš ono OVE elektriko, pa da ne govorimo koliko emisij naredi proizvodnja sončnic in vetrnic...zlahka ugotovimo, da se z OVE-baterijsko energetiko emisije CO2 eksponencialno povečujejo.

Strani: 1