Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).

Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770516

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
Je že prav, da se Evropa pripravlja na postnaftno prihodnost. Kako se pripravlja, je pa katastrofa. Namesto urejanja javnega prometa imamo subvencioniranje elektricarjev. In ja, dizel bomo pokurili do konca. Potem pa bo avto samo še za elito.
FIN-454644 sporočil: 10.895
Najvecja politicno tehnoloska zabloda so samovozeca elektricna vozila. Ki prinasajo vec problemov kot resitev za ogromne denarje.
BlazVo sporočil: 2.599
Tale forum postaja pravi rezervat dodojev.
kzupanc sporočil: 10.519
[gobim]
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).

Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.

Strani: 1