2 uri
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
2 uri
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
2 uri
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
2 uri
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
2 uri
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
7 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
9 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
13 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
15 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
15 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
15 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
16 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
17 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
17 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
17 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
18 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
18 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek »Pomembne so počasne e-polnilnice, ne hitre«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

shevchenko sporočil: 21.898
2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?

BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)
za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2770154

Strani: 1

comteo sporočil: 664
[shevchenko]
> 2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?
>
> BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
1. Omrežje je zadosti močno za polnjenje vseh milijon avtomobilov v Sloveniji (dnevno avtomobili porabijo 5 do 6 kWh energije, kar se na šuko vtičnici napolni v 3 urah čez noč. S tem nočna poraba ne preseže dnevno porabo. Če čez dan izdrži omrežje, bo tudi čez noč.

2. Ne bomo, ker ni potrebe. 1 milijon avtomobilov (ko vse zamenjamo) je zgolj 2 GWh energije dnevno, kar je zgolj 20% trenutne porabe. Dnevno imamo 20 do 30% energije preveč. ČE ta višek damo v baterije imamo energije danes preveč. PRoblem je samo v času. Avtomobil se mroa polniti natako takrat, ko je energije preveč. KEr bo va naslednjem trenutku energije premalo. To pomeni, da bo avtomobil mogel bit priklopljen na polnilnico vedno, ko se ne bo peljal, a polnil se bo takrat, ko bo energije preveč.
ČE pa uporabnik nujno rabi 100% (in mu trenutnih 80% ni zadosti) klikne na gumb na mobilniku in reče "polni zdaj do konca, vseeno mi je kakšna je cena energije" in bo avto čez kratek čas poln. To že deluje. Električni avtomobili bodo v naslednjih letih bolj podpore elektro sistemu kot naprava za prevoz do točke B. OK? Danes jih je še tolk malo, da ne morejo kaj veliko narediti.
kzupanc sporočil: 10.519
[shevchenko]
> 2. Računajmo dalje: recimo, da ima tankštela 4 hitre "V3" polnilce, to skupaj nanese 1MW priključne moči. Koliko stane električni priključek tanštele s tako močjo? in kako bodo elektro distribucijska podjetja zmogla masovno servisirati takšne priključne moči? Kako bo te moči preneslo distribucijsko omrežje?
>
> BTW: in še cukrček, MOČ JEDRSKE ELEKTRARNE KRŠKO JE 730MW ! (***)

za vernike v elektricno prihodnost ni omejitev.

- izboljsali bomo distribucijsko omrezje
- zgradili bomo nove nuklearke
- zgradili bomo TES7, TES8 in TES9
- cena elektricnih polnilnic bo padla

hoces se kako krilatico?
A si kdaj razmišljal, da je zelo blizu čas, ko bo poraba elektrike mORALA biti enaka podnevi kot ponoči, praktično brez konic. In da to ne bo nemogoče niti ob nestabilnih OVE? Logično je, da je rezerva za električne avte, dokler je ponoči poraba manjša. Električni avto je majhno okretno vozilo za manjše razdalje in manjše hitrosti.

Strani: 1