Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN223552]
Pragersko je pač pomembnejše vozlišče od Ljubljane.
Samo za lokalni potniški promet takih investicij pač ne bi bilo nikjer v Sloveniji.
Me prav zanima kako to utemeljuješ. Potniški promet je dokaj majhen, temu primerno število vlakov, veliko se postaji na relaciji Mb-Pt celo izogne. Razmerje PR proti LJ faktor 1/4, torej potniški promet ravno ni vzrok kot ugotavljaš.
Tovorni promet je dokaj velik, toda skoraj vsi vlaki ki gredo skozi Pagersko gredo tudi skozi Ljubljano, pa to je samo kakšnih 40% tovornih vlakov skozi Ljubljano, ki poslužuje tudi vlake proti Jesenicam, Kamniku, Zagrebu in Novemu mestu.... Vsekakor pa postaja potrbuje prenovo, adgradnja na D4, zagotavljanje dožine tovornih vlakov, seveda pa na progah sofinanciranih s strani EU ne sme biti postaje brez pod(nad)hodov na perone...