5 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
9 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
9 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
10 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
10 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
11 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
12 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
13 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?
13 ur
Peking gradi plavajoče jedrske reaktorje za napajanje vojaških baz v Južnokitajskem morju
14 ur
Kako poteka Woodstock kapitalistov Warrena Buffetta
14 ur
Zasebna omrežja 5G kot gonilo razvoja pametne industrije
14 ur
Utrip iz Gornje Radgone
17 ur
Kolumna o vinu: Kaj čaka modro frankinjo v Sloveniji?
17 ur
Kaj prinaša digitalna avtocesta, s katero smo se po besedah predstavnika Darsa uvrstili v vrh Evrope 4
18 ur
Spremembe v delovnih okoljih: kako digitalizirati fleksibilne oblike dela (Oglas)
22 ur
Vloge gospodinjstev februarja krepko navzdol, »krive« so ljudske obveznice

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[crt]
Southwest Boeing 737 Max makes emergency landing in Orlando; FAA cites engine issue unrelated to recent crashes

www.cnbc.com/2019/03...rport.html

(to je bilo vceraj zvecer, finance se cakajo, da to pove sta :)

pozor, s tem se odpira moznost, da pizdarija preskoci v evropo, ker motorje dela safran www.safran-aircraft-...ap/leap-1b

zaenkrat je sicer videti kot zunanja sila

The plane's No. 2 engine began to overheat after takeoff, after ingesting debris on the runway which caused a buildup of exhaust. Southwest Airlines says the engine did not blow out.

www.cbsnews.com/news...019-03-26/
Problem je v tem da se lahko piloti vprasajo "koliko easter eggs so nam pa se skrili v ta avion". Ker ce pade dol tretji 737MAX tudi ce od nepovezanega vzroka, lahko Boeing kar zapre proizvodnjo tega modela. Ker se vidi da je slo za problem v certifikaciji, in ce certifikacija ni zaznala abotno misdizajniranega MCASA, potem morda ni zaznala se kupa drugih problemov. Pa ze sedaj bi MORALI zahtevati trening pilotov na simulatorju... "vecina pilotov je bila presenecena kaksen efekt ima MCAS ko so preizkusili failure na simulatorju" definitivno ne kaze na to da je "2 urna lekcija na iPadu" dovolj za letenje!