Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avti so in bodo še dražji. Čas je za pošten razmislek.
Strani: 1 2
sporočil: 185
Zelo realen komentar, saj souporaba ne pomeni samo, da se nekam
odpelješ pač pa naj bi bila ne nekem civilizacijskem nivoju, kar pa
je pri civilizacijske nivoju veliko voznikov nemogoča zahteva. Bil
sem trgovec z avtomobili pred 20 -imi leti , v desetih letih sem
jih sam prodal zasebnikom 600, kaj vse nisem našel v njih, večino
sem moral po nakupu skidati potem pa še očistiti, do o tehničnem
stanju ne govorim, pa so bila vozila preje v leasingu in zasebni
uporabi pri enem lastniku. Ni zadosti, da se z avtom lahko pelješ
pa, če še tako ustreza tehničnim predpisom, vožnja mora imeti tudi
nek civilizacijski nivo. Za vsakim prašičem pa se tudi nebi usedel
v avto. Ker za sebe hočem čisto vozilo, brez navlake, sem takšne
tudi prodajal.
Mislim, da je souparaba vozil vsevprek, strel v koleno,razen, če spustimo civilizacijske kriterije na nivo kakega Sudana.
Če naj bi se promet odvijal z javnimi vozili naj se razvije javni promet, ne pa posiljevati zasebne potnike s kolhozniški idejami.
Mislim, da je souparaba vozil vsevprek, strel v koleno,razen, če spustimo civilizacijske kriterije na nivo kakega Sudana.
Če naj bi se promet odvijal z javnimi vozili naj se razvije javni promet, ne pa posiljevati zasebne potnike s kolhozniški idejami.
sporočil: 312
Zadnja sprememba: anon-201836 11.03.2019 20:24
To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno
vzdrževati in amortizirati je avto drag.
sporočil: 5.775
Mogoče bi na volitvah pogledali kdo bi spodbujal industrijo, bodo
višje plače, pa bodo tudi avtomobili.
Dokler pa mesečniki sprejmejo proračun, ki nima niti ENE SAME postavke o industriji, vse samo deljenje in podržavljanje, bo še star moped predrag in edina alternativa bo star dedijev bicikl.
Pa nimam nobenega upanja da bi znali povezati vodenje države z osebnim standardom. Še 70% odraslim to ne gre.
Dokler pa mesečniki sprejmejo proračun, ki nima niti ENE SAME postavke o industriji, vse samo deljenje in podržavljanje, bo še star moped predrag in edina alternativa bo star dedijev bicikl.
Pa nimam nobenega upanja da bi znali povezati vodenje države z osebnim standardom. Še 70% odraslim to ne gre.
sporočil: 248
[pesfrdaman]Pri meni stroški amortizacija 1000 EUR, gorivo 1000 EUR, zavarovanje, nadomestilo za uporabo cest 500 EUR, servis 250 EUR povprečje, vinjeta,... Zaokrožil bi na 3000 EUR skupnih stroškov, gre pa za avto nižjega ranga. Ja je kar drago, je treba v službo hodit, drugač si ga ne moreš privoščit:)
To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno vzdrževati in amortizirati je avto drag.
sporočil: 5.775
Saj, KER hodiš v službo si ga ne moreš privoščit. Vprašaj plečate
mulce, s pobrito glavo, tošl širši od Avsenikove harmonike, od KOD
jim denar za Audije, BMW, MB ?
Oni so v gradbeništvu: prodaja "apna" na grame, pa se nabere....
Oni so v gradbeništvu: prodaja "apna" na grame, pa se nabere....
sporočil: 248
[PyotrNovak]Poznam dosti ljudi, ki so navadni delavci, pa brez problema najdejo denar za kak star Audi, BMW ali Mercedes. Samo ti ljudje so na podeželju, kjer so tudi cene nepremičnin in še česa prilagojenih, njihovim dohodkom. No saj v LJ se tudi znajdejo, zadnjič slišim da 15 minutni servis plinske peči stane 250 EUR. Večina nas mora pošteno zaslužit denar kako si pri tem uspešen je pa druga stvar. Če je nekdo pripravljen riskirat čuzo, ker prodaja "apno" na grame je pa to poslovni rizik, ki se ga je odločil sprejeti.
Saj, KER hodiš v službo si ga ne moreš privoščit. Vprašaj plečate mulce, s pobrito glavo, tošl širši od Avsenikove harmonike, od KOD jim denar za Audije, BMW, MB ?
Oni so v gradbeništvu: prodaja "apna" na grame, pa se nabere....
sporočil: 1.623
[pesfrdaman]Kaj pa imas to za eno zverino? Ker, sorry, 5 jurjev je pa veliko prevec za vzdrzevanje, razen, ce je avto star in se kvari vse po vrsti, potem se ga je bolje znebit.
To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno vzdrževati in amortizirati je avto drag.
sporočil: 48.253
[sopranos]Jasno, saj v bistvu bi slovenci - tisti ki avto rabijo za voznjo, ne za prestiz - lahko ziveli prakticno od samih rabljenih avtov. Pa tudi ce imas novega, 15 let ni noben problem.
Sam recimo se si izračunal, da se mi bolj splača voziti avto čim dlje, in da me tudi ob upoštevanju popravil, zadeva pride ceneje.
sporočil: 48.253
[pesfrdaman]Sori, te cifre so nore. Saj ne govorimo o tem, da bi moral imeti avto za 50.000 EUR. Drugace so pa stroski razen bencina okrog 500-1000 na leto pri starejsem avtu.
To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno vzdrževati in amortizirati je avto drag.
Pa tudi tako, ce so stroski vzdrzevanja 5000 na leto, je sicer fajn racunati da si to razdeli 10 lastnikov, ampak potem takoj ne bodo vec 5000 na leto, ampak precej vec... (morda za cel avto na leto).
sporočil: 48.253
[dasdas]Fiksni stroski so "fiksni" ob normalni uporabi. Ce bo avto na leto naredil potem 300.000 km namesto 30.000 bodo "fiksni" stroski sli v nebo.
> Ce bos navaden avto "shareal" tako da bo namesto 10% izkoriscen 100% bo fuc po enem letu. Ker je NAREJEN za 10% izkoriscenost, ne za 100%!
Tebi naj bi se vseeno splačalo, ker si fiksne stroške deli več souporabnikov. Izgubiš prednost avto v vsakem trenutku v lasni garaži. Prihraniš pri najemu/lastništvu garaže in stroških lastništva.
Predvidevajo, da bo letos "rentacar vikendov" manj, ker so bližnjo okolico Pariza že obdelali. Več kot 500km/vikend pa je zaradi gneče težko prevoziti.Saj v bistvu nisi povedal nic taksnega kar bi nasprotovalo moji tezi. Ja, car sharing ze obstaja, rece se mu rentacar, vemo kaksne so cene in te cene so nekaj pod kar se bo slo zelo tezko. Ker nekih ekstra profitov tudi rentacarji ne delajo, taksisti pa tudi ne.
Planirajo več izletov z vlakom in po potrebi rentacar na končni destinaciji.
sporočil: 970
[bc123a]Niti niso pretirane. Sem pogledal ravnokar stroške za svojega, naredim pa ca. 20.000 km letno. 1500 eur gorivo, 2000 eur cestnine, kasko, servis, gume (lani sem imel to srečo da sem moral kupiti nove zimske in letne), pranje... pa še (vsaj) kakega jurja na leto je izgube vrednosti.
> [pesfrdaman]
> To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno vzdrževati in amortizirati je avto drag.
Sori, te cifre so nore. Saj ne govorimo o tem, da bi moral imeti avto za 50.000 EUR. Drugace so pa stroski razen bencina okrog 500-1000 na leto pri starejsem avtu.
Pa tudi tako, ce so stroski vzdrzevanja 5000 na leto, je sicer fajn racunati da si to razdeli 10 lastnikov, ampak potem takoj ne bodo vec 5000 na leto, ampak precej vec... (morda za cel avto na leto).
S prejšnjo 10+ let staro kripo, kjer je bila izguba vrednosti minimalna me je uporaba koštala 25 centov na kilometer (vključeni čisto vsi stroški + razlika med nabavno in prodajno ceno).
sporočil: 312
[moon]Ni zverina, Škodo vozim pa od tega je 3500€ na leto gorivo.
> [pesfrdaman]
> To je res, mene stane avto 5000€ na leto. Če hočeš avto korektno vzdrževati in amortizirati je avto drag.
Kaj pa imas to za eno zverino? Ker, sorry, 5 jurjev je pa veliko prevec za vzdrzevanje, razen, ce je avto star in se kvari vse po vrsti, potem se ga je bolje znebit.
sporočil: 2
čas vnosa: 12.03.19 09:42
Debilnost! Čakam letake na dom, kjer bodo drobceno fiestico
ponujali za 10.000 € popusta (oz.20.000 mark). Ali kakor Mass
“prodaja” čevlje za 80% popusta.
ŽALOSTNO pa je to, da od tega najbolj služijo zavarovalnice, ki nabijejo zavarovanje na ceno brez popusta.
Gre za kupljene članke, pranje možganov in veliko zlorabo avtomobilarjev. Prodaja pada. SUVi niso nič drugega kot ene višje škatle s prtljažnikom za zložljiv dežnik in briketami za psa.
ŽALOSTNO pa je to, da od tega najbolj služijo zavarovalnice, ki nabijejo zavarovanje na ceno brez popusta.
Gre za kupljene članke, pranje možganov in veliko zlorabo avtomobilarjev. Prodaja pada. SUVi niso nič drugega kot ene višje škatle s prtljažnikom za zložljiv dežnik in briketami za psa.
sporočil: 149
Tole je dokaj pomembna stvar!
Zadnje čase opažam, da trgovci nabijejo osnovno ceno do neba. Lep primer je Audi Q3, ki s svojo OSNOVNO ceno 34.940€ strese vsakega normalnega človeka... Ampak ko prideš v salon, si takoj z nekimi xyz popusti pod 30k, četudi vzameš kaj dodatne opreme. To pomeni, da ko bo avto star 5 let in je vreden 12k€, bo zavarovanje še vedno vezano na osnovno ceno 35k€.
Te popusti mi grejo res na živce. Dejansko bi morali biti avtomobili ocenjeni že v štartu realno, brez nekih popustov. Tako bi kasko in vsa pripadajoča jajca plačeval po realni ceni in ne neki napihnjeni ceni, ki se jo je izmislil nek marketing smrkavec, samo zato da bodo avtomobili izpadli bolj luksuzni in da bodo sosedje, ko poguglajo tvoj avto rekli: "glej ga z avtom za 35k€". Bullshit, ki pa ga plačujemo vsi v obliki višjih zavarovalnih premij...
Zadnje čase opažam, da trgovci nabijejo osnovno ceno do neba. Lep primer je Audi Q3, ki s svojo OSNOVNO ceno 34.940€ strese vsakega normalnega človeka... Ampak ko prideš v salon, si takoj z nekimi xyz popusti pod 30k, četudi vzameš kaj dodatne opreme. To pomeni, da ko bo avto star 5 let in je vreden 12k€, bo zavarovanje še vedno vezano na osnovno ceno 35k€.
Te popusti mi grejo res na živce. Dejansko bi morali biti avtomobili ocenjeni že v štartu realno, brez nekih popustov. Tako bi kasko in vsa pripadajoča jajca plačeval po realni ceni in ne neki napihnjeni ceni, ki se jo je izmislil nek marketing smrkavec, samo zato da bodo avtomobili izpadli bolj luksuzni in da bodo sosedje, ko poguglajo tvoj avto rekli: "glej ga z avtom za 35k€". Bullshit, ki pa ga plačujemo vsi v obliki višjih zavarovalnih premij...
sporočil: 48.253
[bacco979]Cak cak, ne mesati jabolk in hrusk. Tudi pri taksni ali drugacni souporabi (rentacar) bos gorivo sam placal.
Niti niso pretirane. Sem pogledal ravnokar stroške za svojega, naredim pa ca. 20.000 km letno. 1500 eur gorivo, 2000 eur cestnine, kasko, servis, gume (lani sem imel to srečo da sem moral kupiti nove zimske in letne), pranje... pa še (vsaj) kakega jurja na leto je izgube vrednosti.
sporočil: 970
Moj post se je bolj nanašal na to, da lastništvo (normalnega)
avtomobila ob normalnem vzdrževanju ni poceni. Da pa se da tudi
poceni premikati s komaj vozno kripo brez vzdrževanja in samo z
obveznim zavarovanjem. Vsaj nekaj časa :)
Jasno, da boš tudi pri souporabi plačal porabljeno gorivo (ali pa celo plačeval uporabnino na kilometer).
Souporaba za vsak dan pa mislim, da bo vseeno težko zaživela. Razen če bo postalo lastništvo avtomobila svinjsko drago in/ali zakonsko omejeno.
Jasno, da boš tudi pri souporabi plačal porabljeno gorivo (ali pa celo plačeval uporabnino na kilometer).
Souporaba za vsak dan pa mislim, da bo vseeno težko zaživela. Razen če bo postalo lastništvo avtomobila svinjsko drago in/ali zakonsko omejeno.
sporočil: 1.623
Souporaba ne bo nikoli zazivela. Ali bo veliko predraga ali pa
prevec svinjska (dobesedno)!
sporočil: 8
Ravno obratno je.
V stari Jugi, kjer s(m)o vsi "dobili stanovanja brezplačno", je avtomobil, nemški seveda, prevzel vlogo statusnega simbola. Ker ga ni mogel imeti vsak, a je bil vseeno (težko) dosegljiv. S stanovanjem se pač nisi mogel postavljat.
Danes je tako s stanovanji - do njih se pride težko, a so vseeno dosegljiva. Luksuz predstavlja ravno stanovanje na takšni lokaciji, da je lastništvo avtomobila nepotrebno.
No, govorim seveda o meščanih, na vasi in v predmestju je situacija drugačna.
Prav tako je drugje po svetu druga slika, a se praktično povsod, za razliko od Slovenije, dogaja (drastična) urbanizacija, ki spet prinaša svoje poglede na prevozna sredstva.
V stari Jugi, kjer s(m)o vsi "dobili stanovanja brezplačno", je avtomobil, nemški seveda, prevzel vlogo statusnega simbola. Ker ga ni mogel imeti vsak, a je bil vseeno (težko) dosegljiv. S stanovanjem se pač nisi mogel postavljat.
Danes je tako s stanovanji - do njih se pride težko, a so vseeno dosegljiva. Luksuz predstavlja ravno stanovanje na takšni lokaciji, da je lastništvo avtomobila nepotrebno.
No, govorim seveda o meščanih, na vasi in v predmestju je situacija drugačna.
Prav tako je drugje po svetu druga slika, a se praktično povsod, za razliko od Slovenije, dogaja (drastična) urbanizacija, ki spet prinaša svoje poglede na prevozna sredstva.
sporočil: 4.272
[bc123a]Ima toga još. Recimo šerut mylittletelaviv.com/...erutguide/ klasični avtobusi india.uitp.org/artic...s-in-india shared taxi www.alamy.com/stock-...94914.html in še kaj bi se našlo. Ne vem, ali gre za wet ali dry lease, vem pa, da je najbolj odbito prevozno sredstvo tempo www.shunya.net/Pictu...empo01.jpg in www.alamy.com/stock-...d0%26pl%3d Sem sprobal vse naštete. Človek ne more verjeti, koliko naroda se lahko natlači na en tempo. Ni preveč udobno ampak na krajše razdalje je kar zabavno. Indija koromandija.
Jaz to ze nekaj casa trdim. Souporaba avtomobilov ze obstaja, rece se ji taksi in rentacar, odvisno ali gre za "wet lease" ali pa "dry lease" da si sposodim terminologijo iz avionov.
sporočil: 6.570
[robi2107]Ne morem se načuditi poziciji auspuha.
Človek ne more verjeti, koliko naroda se lahko natlači na en tempo.
sporočil: 4.272
Zadnja sprememba: robi2107 22.03.2019 14:41
[jani1974]ja, Indijci so res domiselni :)) Tudi za urejanje prometa imajo svoj način. Trobljenje. Ker imajo lokalne ceste precej zjebane, se v glavnem vsi peljejo kar po sredini in se ob srečanju pač umaknejo vsak na svojo stran. Pa tudi boljše ceste so precej ozke. V bistvu sta na indijskih cestal samo dve pravili: prvo je, da ima večje vozilo prednost, drugo pa, da trobiš, kjerkoli in kadarkoli je možno. Če bi recimo avto želel prehiteti pred njim vozeči kamionček ali avtobus, mu mora potrobiti, da se mu umakne. Zato boš zadaj na kamionu (avtobusu) videl napis "Blow horn". V bistvu je hupa najpomembnejši del avtomobila poleg motorja, koles in še par malenkosti. So majstri, ni kaj.
Ne morem se načuditi poziciji auspuha.
static1.squarespace....rmat=1500w
sporočil: 6.570
[robi2107]Tempo je sicer v osnovi nemški avto.
> [jani1974]
> Ne morem se načuditi poziciji auspuha.
ja, Indijci so res domiselni :))
Strani: 1 2