Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[bc123a]
Na fakulteti o druzbene vede o elektro mobilnosti... in nakladali bedarije.
Naj se logirajo na Financ.forum, se bodo naučili nekaj pametovanja in pasjih molitvic! :)
Ce je fen na najvecji moci 1000W, je polovica tega 500W. Teslin supercharger je 100kW. Pocasno polnjenje je potem za tega gospoda 200x pocasneje od Tesle. Dobro :)

Standardni Tesla model 3 ima 50 kW baterijo, kar pomeni da bi se na superchargerju polnil najmanj pol ure, na "pocasnem" chargerju z pol fena moci pa ... tus prosim... 100 ur, torej 4 dni in noci neprekinjeno.
Tesla svojo baterijo lahko sprazni v polovici ure!: Potrebno bo povečati moč fenom!:)
Se enkrat: To da je TES6 korupcijska zgodba, ne pomeni da sistem ne rabi elektrarne taksnega tipa. Ja, lahko bi bila jedrska, kaj drugega pa NI mogoce ob sedanji tehnologiji.
To da je TEŠ6 korupcijska zgodba, NE pomeni, da imamo najoptimalnejšo pridobivanje el. energije in najcenejšo elektriko...
Pa glavni problem tega in ekologije je ze vseskoz "morali bomo spremeniti navade". Ko slisim taksne plane mi gredo lasje pokonci. Plane bodo potrosniki spremenili ali pa ne, ce jih ne bodo, si lahko tehnologijo vsaka firma nekam zatakne.
Komur gredo lasje pokonci, ne potrebuje fena! Vendar ta energija se še ne da pretvarjati za pogon avtomobila. Komur bo to uspelo, bo dobil Nobelovo in imel najboljši patent! Če ne potrebuješ fena, to ne pomeni, da ne potrebuješ mobilnosti! Dobro! :)
Regulativa, ki bi jih pa v to silila bo imela za posledice trumpe in populiste na oblasti.
Uveljavljajo se t.i. hibridi (hibridni avtomobili). Menda so jih v prvih dveh mesecih letos prodali že toliko, kakor vse lansko leto skupaj. Vendar bi bilo to informacijo potrebno preveriti, tudi po raznih avtomobilskih znamkah! :)

Hibrid je avto, ki samodejno preklaplja med delovanjem motorja (nad 50km/h) ne električni pogon in obratno! Koliko je njihova avtonomije baterije, ne vem. Ne vem tudi, ali ima priključek za električno polnjenje! :))