Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[jani1974]
In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.
Kaj bo z avtomobilskimi fabrikami, je vprašanje za milijon dolarjev. Vprašanje za en groš je pa, zakaj so slovenclji silno zadovoljni z gramoznimi luknjami in praznim letališčem na teh istih najboljših kmetskih površinah, z neko stejt-of-di-art lakirnico in potencialno fabriko, ki ni v krempljih domačijskih tajkunov, pa je vse narobe.
Janez Puh je že vedel, zakaj je šel kariero in posel delat v Gradec, od koder so njegovi zemljaki veliko kasneje dobivali licence in razne vzorce za inovativno kopiranje.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2757271

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[pobalin]
> [jani1974]
> In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.

Kaj bo z avtomobilskimi fabrikami, je vprašanje za milijon dolarjev. Vprašanje za en groš je pa, zakaj so slovenclji silno zadovoljni z gramoznimi luknjami in praznim letališčem na teh istih najboljših kmetskih površinah, z neko stejt-of-di-art lakirnico in potencialno fabriko, ki ni v krempljih domačijskih tajkunov, pa je vse narobe.
Janez Puh je že vedel, zakaj je šel kariero in posel delat v Gradec, od koder so njegovi zemljaki veliko kasneje dobivali licence in razne vzorce za inovativno kopiranje.
Letališče Maribor je bilo zgrajeno z zveznimi sredstvi. Nekakšnimi EU sredstvi iz Beograda, če si predstavljaš. In kot je z EU sredstvi iz Bruslja, ne razumemo, da je to naš denar in potem delamo z njim, kot da nam je padel z neba. V kovinski kaseti. Na glavo.

Posledično ni bilo nobenega načrta in ker ni bilo nobenega načrta, Edvard Rusjan ne bo nikoli konkurenca Jožetu Pučniku, ki je center svetovnega letalskega prometa s poudarkom na liniji Prishtine-Muechen.
In bi lahko zgradili Magno tudi kar na letališki stezi, da bi lahko avstrijčeki avtočke kar po njej potakali, ampak kaj, ko so se hkrati pojavili eni Kitajci in rekli, da bo Maribor center svetovnega tovornega letalskega prometa s poudarkom na liniji Beijing-Europa.
In se je Štajercem zdelo, da bodo spet dobili kup denarja v kovinski kaseti na glavo in so že bili v veselem pričakovanju omame, ki jo bo udarec povzročil.

Kitajske omame sicer sedaj ni od nikoder, bo se pa Maribor namesto čudne kombinacije lahko pohvalil z čisto lepim samostojnim praznim letališčem, in čisto lepo samostojno prazno avtomobilsko tovarno. Bodo še gramoznico osušili, da bo zasijala v vsej svoji lepoti - hvala za predlog, ga posredujem naprej - pa bodo imeli že tri svetovna čudesa.
Če že univerziolimpijade ne bo, ki bi ponesla glas o turistični blagovni znamki Arsenovic Untersteiermark po celem svetu.


In tvoj Janez? Johan Puh je samo šel v glavno mesto, ki je na Štajerskem takrat bilo pač Gradec. Nič bolj globoko se ni s tem ukvarjal.
In da, danes bi spet šel v Gradec. Gledajoč iz Ptuja so zadeve spet takšne, kot so bile pred 150 leti.
Po generacijah sposobnih gospodinj je namreč Kranjskem spet poudarek na kozolcih in klobasah. In švercu, sicer ne soli (soli posledično očividno manjka). Za delat in še posebej za delat kaj mehanskega s kolesi pa je treba pot pod noge v kakšno drugo smer.

Gradec ne bi bil cilj samo v primeru, če bi bog dal letališču kakšno letalo in bi lahko Johan last minute poletel v Beijing.
There is 9 million bicycles in Beijing.
Po moje, odkrito, če mene vprašaš, če bi Johan na Ptuju poslušal radio Ptuj in Katie Melua, bi na letališču poiskal Edo Rusjana in tudi če ne bi bilo last minute bi mu rekel čuj, ne bodi mona, naredi še meni en avion, a ti ne veš, koliko biciklov je v Kitaju?

Strani: 1