Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[alek14]
> [MarijanMacek]
> Oh kaj vse smo včasih sanjali, pred 60 leti smo se vsi videli v letečih avtomobilih in podobnih čudesih, v resnici smo pa v XXI. stoletju preklopili na bicikel.... Ko si je moj oče leta 1963 omislil 4-sedežno limozino (Zastava 750) se ni nikoli več zajahal bicikla, danes je pa v Ljubljani težje parkirai kolo kot avto (no malo pesniške svobode).

Glede na to, da je SLO 3% pozidana res ne vidim fizikalnih ovir za več prkirišč. Morda pa so se volivci zmotili pri izbiri župana - na strani tehnike imamo tehnični problem gradnje parkirišč rešen. :-)
V Ljubljani parkingi niti niso problem, seveda je potrebno plačati. Kar nekateri smatrajo za omejevanje osebne svobode in so šli celo na US.... Kot rečeno že večkrat, v mestu (Slovenija ima pogojno dve mest) je pač potrebno avtomobile priskutiti, da se jih zmanjša število. In potem vrli novinarji smatrajo nizko stopnjo motorizacije (avtov na prebivalce) kot znak slabe kvalitete življenja, namesto nasprotno, (pre)visoka stopnja motorizacije je znak ne-kvalitete življenja, saj ne moreš nič brez avta. V razvitem svetu je pač avto luksuz, še večji kot v kaki nerazviti državi. Preveč avtov pač ne gre v mesto, razen če zgradimo mesto za avte in ne za ljudi. Še v ZDA (Silicijeva dolina konkretno moje izkušnje) so prenehali s filozofijo avtomobilnosti, v 90- so zgradili light rail, ga razširili vse do stičišča z obstoječim sistemom BART nekje pri Fremontu, po drugi (južni strani pa se pride iz SJ v SF z vlakom, leta 1990 je bilo to še dokaj eksotično početje, kaj nimaš avta, da bi se peljal z avtom, dandanes vozi dnevno okoli 45 vlakov in se peljejo v SF še samo najbolj zadrti posamezniki. Seveda je strošek parkiranja precej višji od cene karte....