Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970
[FrRoSt]
> [bacco979]
> No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.

Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Trenutno lahko kupiš na SLO trgu in se voziš s koreto od par 100 eur naprej brez kakih posebnih omejitev. Kaj je tukaj elitističnega?

> Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.

Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))
Javni promet v takšni obliki kot je sedaj lahko v Sloveniji samo še umre. Pa ne mislim zdaj tega, da bi moral vozit bus v vsake rovte na pol ure. Mi še mestnega prometa v glavnem mestu ne znamo urediti tako, da bi bil približno sprejemljiv vsaj za Ljubljančane. Avtobus iz Vižmarij do Letališke rabi eno uro. Avto pa 15 minut.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2750014

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[bacco979]
> [FrRoSt]

Javni promet v takšni obliki kot je sedaj lahko v Sloveniji samo še umre. Pa ne mislim zdaj tega, da bi moral vozit bus v vsake rovte na pol ure. Mi še mestnega prometa v glavnem mestu ne znamo urediti tako, da bi bil približno sprejemljiv vsaj za Ljubljančane. Avtobus iz Vižmarij do Letališke rabi eno uro. Avto pa 15 minut.
Nič posebnega, tipično pridem v istem času iz Fužin v Vižmarje. Načelno je vse v vprašanju kdaj (in kako voziš), tipično se to da, kadar ni potrebe po vožnji, ko greš v službo, ali iz nje pa je najbolje da na kaj takega pozabiš, lastne izkušnje!
In ne boš našel mesta, kjer bi avtobus ali tramvaj omogočal povezavo Vižmarje Letališka v 15 minutah. Prvič je to povsem izven glavnih tokov in je težko narediti direktno povezavo, drugič pa v mestih velikosti 300.000 duš ni nikjer podzemske, pa še ta ne dosega povprečne potovalne hitrosti 40 km/h, ne računajoč vse ostale časovne pribitke. še največ kaj se da narediti, je uvedba posebnih pasov in preureditev semaforjev, da ima javni promet, magari avtobus, prednost. Videno recimo v Grenoblu maja. Ampak potem pa tudi z avtom ne boš dosegal takih časov. kaj hočemo, avto je v mestu nezaželen za vsakodnevno komunikacijo!

Strani: 1