Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Prva vožnja) audi e-tron: kar je začela Tesla, je Audi dodelal skoraj do popolnosti
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2749932] 27.12.18 00:14
Dokler je teh vozil ob sedanjem omrežju in načinu polnjenja butično malo, je vse ok.
Voznik pa je še zmeraj gospodar vozila, če gre za hibrid. Sploh pozimi. Zato gremo počasi naprej, sploh kupci bomo morali vedeti, kaj hočemo.
Še zmeraj pravim, da so 100% ali 50% mali elektrikaši super rešitev za mesta, vodikov pogon bo sčasoma zlahka dosegel in presegel elektrikaše.
Tako da so vodikovi pogoni v bistvu dolgoročna rešitev, če ne želimo (dodatnih) Tešev, plinskih elektrarn, jedrskih elektrarn, itd.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2749932
Strani: 1
[#2749946] 27.12.18 07:13 · odgovor na: (# 2749932)
Mokre sanje elektrikašev so T 5-35 in super hitre polnilnice na vsaki pumpi, po možnosti pa še po ena doma in na delovnem mestu. Realnost je in bo še dolgo drugačna.
Stavim, da bo prej kot v 10 letih vodik prehitel čiste elektrikaše v vseh segmentih razen pri malih mestnih. Do sedaj največjo težavo izgubljanja vodika so očitno uspešno rešili z uporabo polimerov in pričakujem, da bomo prve resne primerke premijskega razreda videli na cestah v roku 5 let ali pa še kaj prej. Vsaj BMW je menda že kar blizu...
[#2749951] 27.12.18 08:07 · odgovor na: (# 2749932)
[#2749975] 27.12.18 09:59 · odgovor na: (# 2749932)
Tak Audi je le marketinški trik, ki sporoča, da “zmoremo”.
Se pa najdejo kupci, ki bodo kupili takšen akumulator na kolesih.
Mimogrede- nikjer ne zasledim podatka kdaj in za kakšno ceno bo potrebno menjati akumulatorje (akk zgubljajo kapaciteto skozi čas uporabe)? Mislim, da bi ta podatek marsikoga streznil (beri:odvrnil) od nakupa el. avta.
Strani: 1