Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Pozimi v - 10 stopinj z njim ne bo težko skrajšati pričakovano max. pot z enim polnjenjem na 200 km. Potem se boš pa vprašal, zakaj pot do Milana ali Salzburga traja 2x več kot s klasičnim pogonom - ni treba pozabiti, da bodo vse hitre polnilnice pozimi ob AC zasedene.

Dokler je teh vozil ob sedanjem omrežju in načinu polnjenja butično malo, je vse ok.

Voznik pa je še zmeraj gospodar vozila, če gre za hibrid. Sploh pozimi. Zato gremo počasi naprej, sploh kupci bomo morali vedeti, kaj hočemo.

Še zmeraj pravim, da so 100% ali 50% mali elektrikaši super rešitev za mesta, vodikov pogon bo sčasoma zlahka dosegel in presegel elektrikaše.

Tako da so vodikovi pogoni v bistvu dolgoročna rešitev, če ne želimo (dodatnih) Tešev, plinskih elektrarn, jedrskih elektrarn, itd.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2749932

Strani: 1

fakinx01 sporočil: 263
Jap.
Mokre sanje elektrikašev so T 5-35 in super hitre polnilnice na vsaki pumpi, po možnosti pa še po ena doma in na delovnem mestu. Realnost je in bo še dolgo drugačna.
Stavim, da bo prej kot v 10 letih vodik prehitel čiste elektrikaše v vseh segmentih razen pri malih mestnih. Do sedaj največjo težavo izgubljanja vodika so očitno uspešno rešili z uporabo polimerov in pričakujem, da bomo prve resne primerke premijskega razreda videli na cestah v roku 5 let ali pa še kaj prej. Vsaj BMW je menda že kar blizu...
anon-154083 sporočil: 6.570
No, vsekakor avtomobili s težo >2 toni niso odgovor na kakršnakoli okoljska vprašanja.
anon-106433 sporočil: 276
Točno tako.
Tak Audi je le marketinški trik, ki sporoča, da “zmoremo”.
Se pa najdejo kupci, ki bodo kupili takšen akumulator na kolesih.
Mimogrede- nikjer ne zasledim podatka kdaj in za kakšno ceno bo potrebno menjati akumulatorje (akk zgubljajo kapaciteto skozi čas uporabe)? Mislim, da bi ta podatek marsikoga streznil (beri:odvrnil) od nakupa el. avta.

Strani: 1