Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[rename]
Sem pristas kupovanja novega avta.
Videl v najblizjimokolici ze x-krat: kupis avto za 40 jurjev in ga imas 5 let brez problemov, nadaljnjih 5 pa kaj crkne, ampak vsaj ves, kaj imas.
Ali pa rqbljenega za 20 in zdajes v naslednjih 5 letih 20 za servis....kaj sele rabljenega za 10.
Kar pa kupim je do leto dni staro, salonsko vozilo z garancijo....ne pa tisto, kar uvozijo iz Nemcije.

Ne vem pa, kako je s temi preprodajalci gor pri vas na svobodi....ampak ja, za 30jurjev bitudi jaz rajs imel crosscountry....namesto novega passata ;-)
cisti balkan je tle na svobodi :-) Kup strojanov ki se vozijo okrog brez zavarovanja in brez izpita. Kupovanje novega, kot tudi leto ali dve starega je nadvse prijetna pozicija ki si je res ne smem privosciti - bi lahko, ampak bi delal prevec za avto, premalo za hisko.

Zaenkrat z nekaj spretnosti drzim stroske sraufanja in depreciacije skupaj krepko pod dva jurja na leto, pri 30+ KKm, zelo zadovoljen s tem. Depreciacije pri avtu za 4 jurje ni vec kaj dosti :-)))), sraufajo pa dzombe ki razumejo, da sem cenovno obcutljiv :-). Avto za 20K ima samo depreciacije cca 3 jurje letno, preden si zamenjal ploscico ali zarnico. Ta preracun ni isti za razumne voznike - jaz sem do avtomobila kreten in z avti od nekdaj delam ko "svinja s kurbusom" (in to se ne bo spremenilo, pa ceprav bi rols roycea zadel na loteriji). Zato je moje "pravilo" da avto kupujem z odvec denarjem, nikoli na kredit ali z last savings. Morda ko bom v penziji.

Zanimivo je da se ekonomika iz slovenije v UK to ni bistveno spremenila - v sloveniji so cenej mehankarji, tukaj pa avti - ker je cena starejsega rabljenega avta pac obratno sorazmerna ceni mehankarjev, da se ga se splaca imeti. Tukaj ljudje vozijo veliko bolj kretensko, nasilno kot v sloveniji. Ne v smislu odnosa do soudelezencev - pescev, kolesarjev, drugih voznikov, in konjev (tega je tukaj ful, tretji svet :-)...) - ampak do vozila. Obrne kljuc, poln gas proti rdeci, polna premza. V krozisce kolikor se da, bremza, in poln gas ven. Rat race. Vsak je mali Hamilton, celo v spakah kot je fiat 500 ali ford fokus.

Sem pa tudi tak clovek da ce bi dodelil 40K za avto, bi raje kupil 5 let starega maseratija ali porscheja, kot pa nov avto za 40K. Ko bom zbitcoinal za novega ferrarija, potem pa ajde - bi kupil novega :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2747999

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
disclaimer: najbolj sem v voznji uzival v iveco daily-ju z vzmetenim sedezem, ki ima zelo blizu se dvojni sedez na katerega se da stisniti do tri studentke. 10 ur na dan, svez ko rozica, volvoji in jaguarji nimajo za burek :-) Lahko gre solatar iz slovenije, ma ne more solata iz solatarja. Vozilo stoletja:

www.avto.net/Ads/det...co%20Daily
bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Zaenkrat z nekaj spretnosti drzim stroske sraufanja in depreciacije skupaj krepko pod dva jurja na leto, pri 30+ KKm, zelo zadovoljen s tem. Depreciacije pri avtu za 4 jurje ni vec kaj dosti :-)))), sraufajo pa dzombe ki razumejo, da sem cenovno obcutljiv :-). Avto za 20K ima samo depreciacije cca 3 jurje letno, preden si zamenjal ploscico ali zarnico. Ta preracun ni isti za razumne voznike - jaz sem do avtomobila kreten in z avti od nekdaj delam ko "svinja s kurbusom" (in to se ne bo spremenilo, pa ceprav bi rols roycea zadel na loteriji).
Hm, jaz imam podobno mentaliteto, vozim k pooblascenemu (a ne "uradnemu") servisu, pa stroskov tudi ko kaj crkne zaradi starosti niti priblizno ni dosti. Pa zame je avto predvsem orodje in se do njega obnasam utilitaristicno - ce je treba na avtocesti potegniti v hrib, ker mi kaksen svaba hoce pojahati zadnji odbijac pac pritisnem na gas in grem na 5500 obratov (redline je pri 6000). Pac, kad se mora nije tesko. Ne vem ce bi z novim avtom za 30K delal enako. Verjetno bi vozil kot stara mamka.

Strani: 1