Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 27.11.2018 15:15
[bc123a]
Nekaj je napisano tu.

tangosix.rs/2017/18/...-u-regiju/
Ruski UAC na tržištu ima relativno uspješan Sukhoi Superjet SSJ-100. Avion je imao prvi let 2008. godine, a prva isporuka je bila 2011. Do sada je naručeno 384 primjerka, no dio kompanija je bankrotirao ili otkazao narudžbe (Armavia, Kartika, UTair, Leo Central, Sky Aviation, Blue Panorama, Kuban, Moskovia, Transaero, Air Armenia, VLM, Red Wings), pa je trenutni broj naručenih aviona 210 primjeraka, od čega je proizvedeno 111, a u uporabi je 100 komada. Kako je jedan avion tijekom testiranja imao fatalnu nesreću, 10 aviona je prizemljeno, što je 10% svih proizvedenih aviona, te isto postavlja ozbiljna pitanja. Većina naručenih aviona je od ruskih prijevoznika, ali avion ima i kupaca izvan Rusije. Tako je meksički InterJet naručio 30 aviona (isporučeno im je 22), švicarska Comlux poslovna charter kompanija naručila je dva SSJ (jedan isporučen za njihovu kazahstansku poslovnicu), kazahstanski Bek Air naručio je 7 komada (još nema isporuka), tailandska vlada naručila je 3 komada (isporučena su 2), kazahstanska obalna straža jedan komad (koji je i isporučen), te je irski CityJet naručio 15 komada od čega je isporučeno 6. Najviše aviona u floti ima Aeroflot kojem je isporučeno 40 komada, ali 10 je maknuo iz flote (dio prodao). Usprkos želji da se ovaj avion prezentira kao vrlo uspješan proizvod UAC-a (za razliku od ostalih), prodajni pokazatelji baš i nisu bajni.


Kupovale so ga torej firme, ki so bile itak sibke in na robu bankrota, enostavno zato, ker so jih dobile zelo poceni, rezultati pa so zelo mesani, veliko prevoznikov je propadlo, ampak ne zaradi tega aviona, ampak zato ker so ze pri nakupu bili toliko sibki, da si kaj drugega niso mogli privosciti. Stvar je ocitno se vedno precej subvencionirana s ciljem da se poveca stevilo.

United Aircraft Corporation (UAC) je smatrao Superjet svojim velikim povratkom. Vraćanje Rusije u vrh zrakoplovne proizvodnje. Superjet je trebao biti model koji bi svojom prodajom ne samo stvorio image, nego sredstva za razvoj ostalih kategorija aviona, prvenstveno širkotrupaca. No, prodaja ide loše, zbog toga su smanjili godišnju proizvodnju (što poskupljuje jedinicu proizvodnje), investicija nije ni izblizu vraćena, 10% proizvedenih primjeraka se ne koristi, velik broj kompanija koje su avion naručile su bankrotirale, cijeli je niz otkazivanja narudžbi (čak 174 naručena primjerka se neće isporučiti, što je gotovo jednako broju primjeraka koji će se ostvariti). Upravo ovaj podatak najbolje govori tko su kupci SSJ, prvenstveno kompanije koje su u financijskim problemima i prisiljene su kupiti jeftin avion u nadi da će im to okrenuti poslovnu sreću.


Adria odlicno pase v zadnji stavek. Gustl, moje sozalje.

No, potem pa se zadnji aspekt, Adria je laboratorijska podgana, potem ko je Lufthansa ze testirala 4 primerke pri Brussels (ki je bil laboratorijska mis).

Sukhoi se jako trudio avion prodati na zapad, no isto ne uspijeva. Tek jedna narudžba malenog regionalnog prijevoznika CityJeta. CityJet je četiri svoja primjerka iznajmio na dvije godine Brusselsu. I ovaj podatak je vrlo indikativan. Zašto bi baš Brussels uzeo SSJ? I to samo četiri primjerka? Ovo nema baš nikakve logike. Niz aviona kompatibilnih Brusselsovoj floti je na tržištu, cijene nisu pretjerane. Zašto onda SSJ? Jedini odgovor koji je logičan, osim možebitne ekstremno niske cijene, je da je Lufthansa grupa odlučila testirati avion. Dvije godine, četri primjerka, taman je za testiranje koje će istinski pokazati o kakvom se avionu radi. A potom Lufthansa može bez rizika, temeljem istinskih pokazatelja, a ne friziranih od proizvođača ili motiviranih „zadovoljnih“ kupaca, donijeti odluku i obaviti sigurnu kupnju, ili odustati od proizvoda koji nema karakteristike kakve prezentira. Konačno, nakon dvije godine avion se vraća CityJetu bez možebitnih posljedica po Brussels ili Lufthansa grupu. Uostalom, Brussels je Lufthansina kompanija koja je „najmanje Lufthansa“. Daleko je opasnije po Lufthansu testirati proizvod u Austrianu, Swissu, Eurowingsu ili Regionalu. Brussels je najdalje, najmanje eksponiran, najlošiji od brendova.

In zakljucek:

Nakon što 4K očisti firmu, učini teške rezove, posebno prema djelatnicima, uz sitnu naknadu za obavljen posao, Adriju može prodati Lufthansi. Ovo je logično i vjerojatan scenarij. I sada odakle SSJ u tom poslu? Pa ako ovu pretpostavku stavimo uz prethodnu, onda prvotno testiranje Brusselsa može preći u iduću fazu, testiranje SSJ kao cjelokupnu flotu. Kao i u prvom primjeru i Adrija je izvrsna opcija, daleko od očiju osjetljive javnosti i djelatnika. Manje je rizično testirati to na Adriji, nego na Dolomitima, CityLineu, Swissu, Austrianu, pa čak i na cijeloj regionalnoj floti Brusselsa.

Gustl, na tebi bodo delali teste. Have fun. Se enkrat, avion morda ni slab, v njem je zahodna tehnologija (toliko, da celo razmisljajo o "Russianized" varianti, ki bi jo loceno prodajali v rusijo, ker bi bila cenejsa, nadomestili bi recimo Honeywell senzorje z ruskimi, itd.). Ampak ce so problemi z ostalimi aspekti, logistiko popravil, rezervnimi deli (nic ne pomaga servisni center v Ljubljani, motorje delajo nekje drugje, servis ti ne more pomagati, ce rabis motor, ki ga ni na zalogi!!! kar je bil tudi najvecji problem zadnja leta).

Tu je se nekaj zgodovine problemov:

en.wikipedia.org/wik...perjet_100