Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[rename]
Ja potem pa naroči sodelavcem, da naj malo povrtajo, a ne? :-P

Kot vem, ima večina pilotov licence (zgolj) za Canadair-je; pa tudi kabinsko osebje mora biti šolano za vsak tip letala. Interes pilotov so kvečjemu licence za Boeing/Airbus, ker jim to odpira vrata v tujino.
Zato bodo tudi oddajali canaderje skupaj s posadko, kar pomeni, da bodo tudi SSJ100 najeli s posadko vred.
Iz vidika cashflowa to pomeni, da bodo morali canaderji zaslužiti vsaj en euro več, kot bodo znašali stroški za SSJ100tke.
Kot sem bral ima SSJ težave s prodorom v Evropo (tudi zaradi te percepcije, I guess) in si predstavljam, da jim je ena majhna Adria lahko super odskočna deska. Hkrati je lahko super posel za Adrio, če dobijo ekstra ugodne pogoje (beri: diskont gre iz Sukhoi marketing oddelka).

Vsekakor pošljem kolegom v obdelavo...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2744683

Strani: 1

crt sporočil: 27.194
Zadnja sprememba: crt 27.11.2018 09:48
ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki jih imajo v zadnjih petih letih www.flightglobal.com...ur-451902/

dejansko pa kaj veliko mednarodnega trga doslej ni bilo en.wikipedia.org/wik...deliveries

Strani: 1