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pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2743514] 20.11.18 18:36 · odgovor na: pobalin (#2743248)
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Handelsblatt povzema pisanje FAS o tem, da so v Nemčiji, deželi pregovorno pedantnih, vestnih in učinkovitih ljudi, mnoge naprave za merjenje onesnaženosti zraka nameščene narobe in v nasprotju s tehničnimi predpisi EU o minimalnem odmiku od zelo prometnih križišč.

In v čem je problem? Ja v tem vendar, da se tudi podatke tako postavljenih merilnih postaj upošteva pri odločitvah o prepovedi vožnje za (starejše dizelske) avtomobile. Zvezni in deželni ministri za promet so se že aprila dogovorili, da bodo dali preveriti vse merilne postaje nemške meteorološke službe, ampak to napreduje zelo počasi, ker se dodatnim kontrolam upirajo ministrstva za okolje, kjer bi raje posvetili ukrepom za zmanjšanje onesnaževanja.

#tojemožnosamovNemčiji #tegaseparesnidalopredvideti #šlamparijesetoleriradoklerniposledic
DüsseldorfDiesel-Fahrverbote in zahlreichen deutschen Städten sind das Ergebnis viel zu hoher Stickoxidwerte in den Metropolen der Bundesrepublik. Gemessen werden diese Werte von zahlreichen Stationen in Form von kleinen grauen Kästen an den Straßen. Dass die aber mindestens 25 Meter Abstand von der nächsten verkehrsreichen Kreuzung halten müssen, scheint in Deutschland bislang niemanden interessiert zu haben.
Laut einem Bericht der „Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung“ (FAS), wird die Abstandsregelung der Europäischen Union in einigen Städten schlicht ignoriert. Das gelte unter anderem für Stationen in München, Essen, Mainz und Wiesbaden.
Der verkehrspolitische Sprecher der FDP, Oliver Luksic, bezeichnet das gegenüber der Zeitung als Gebaren der „grünen Anti-Auto-Lobby“. „Es kann nicht sein, dass Deutschland das einzige Land in der EU ist, in dem die grüne Anti-Auto-Lobby darüber entscheidet, wie und wo gemessen wird, und dabei die EU-Messspielräume bewusst ausreizt und möglichst nah am Fahrbahnrand oder an Kreuzungen misst.“
www.handelsblatt.com...50854.html