Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Šentviški predor enosmerna cesta do Primorske
Strani: 1 2
sporočil: 1.218
izzyone je napisal(a):
leta 1984 so delali star predel tujci kdo pa je delal novega isti tujci samo malo kasnije....
kaj pa takole : leta 1984 so delali tunel komunisti, novega pa isti komunisti malo kasneje...
ve se kdo je kriv
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 02.07.2008 08:31
Če se dobro spomnim so na trasi tunela oziroma okrog nje nekakšna
grobišča žrtev povojnih pobojev.Poltergajst ali poredni duh je fenomen, ki se zdi ljudem najbolj strašljiv, saj ga običajno spremljajo efekti, ki imajo lahko tudi zelo močan učinek v fizičnem svetu. Poltergajste krivijo za zvoke, ki jih ni mogoče razložiti, kot npr. udarci po zidu, trganje, korake ali celo glasbo.
www.cosmopolitan.si/...-2128.aspx
:) lp
sporočil: 14.712
shaman je napisal(a):*****!
Banana respubljik Komunistična Đamahirija Slovenistan.
LP shaman
sporočil: 897
A mogoče kje piše zakaj je sploh bil potreben tunel?
Ali ni bilo enostavneje, hitreje, ceneje... potegniti manjkajoči del od Broda na obvoznico čez polje nekje vzhodno od Stegen?
Če pogledaš na karto...
Ali ni bilo enostavneje, hitreje, ceneje... potegniti manjkajoči del od Broda na obvoznico čez polje nekje vzhodno od Stegen?
Če pogledaš na karto...
sporočil: 1.544
Avtocesta Šentvid - Koseze bi bila precej cenejša, če bi namesto
predora skozi hrib zgradili sotesko. Odvečni del hriba bi enostavno
odpeljali.
Geološka sestava tega hriba je sestavljena iz mehkih permokarbonskih glinastih skrilavcev, meljevcev, muljevcev in peščenjakov. Kopanje in odvoz takšne mehke hribine bi hitro potekalo, pa še material bi se lahko uporabil za zasutje kotlin na kakšnem drugem kraju.
Dars pravi na svoji spletni strani, da je: ".... gradnjo dodatno oteževala zahtevna geološko-geomehanska sestava hribine, ki je .... zaradi svoje nestabilnosti omogočala napredovanje izkopov le za 80 do 90 centimetrov dnevno (za primerjavo: napredovanje v nekaterih drugih avtocestnih predorih v Sloveniji je npr. potekalo tudi z dinamiko do 13 metrov dnevno)."
Zakaj so se državni uradniki na Darsu odločili za izredno drago varianto predora, namesto veliko cenejše možnosti, bodo morali nekoč pojasniti. Morda bo kakšnega novinarja zanimalo, kako je s tem in jih bo vprašal.
Geološka sestava tega hriba je sestavljena iz mehkih permokarbonskih glinastih skrilavcev, meljevcev, muljevcev in peščenjakov. Kopanje in odvoz takšne mehke hribine bi hitro potekalo, pa še material bi se lahko uporabil za zasutje kotlin na kakšnem drugem kraju.
Dars pravi na svoji spletni strani, da je: ".... gradnjo dodatno oteževala zahtevna geološko-geomehanska sestava hribine, ki je .... zaradi svoje nestabilnosti omogočala napredovanje izkopov le za 80 do 90 centimetrov dnevno (za primerjavo: napredovanje v nekaterih drugih avtocestnih predorih v Sloveniji je npr. potekalo tudi z dinamiko do 13 metrov dnevno)."
Zakaj so se državni uradniki na Darsu odločili za izredno drago varianto predora, namesto veliko cenejše možnosti, bodo morali nekoč pojasniti. Morda bo kakšnega novinarja zanimalo, kako je s tem in jih bo vprašal.
sporočil: 4.340
Bor777 je napisal(a):Oni so "mislili", da bo predor stal 48M€, zato je bila odločitev za predor "racionalna" odločitev. Problem pa je v tem, ker podpis pogodbe pri nas pomeni bianco ček brez roka za dokončanje del. Zato se občasno zgodi, da izberemo kakšno rešitev, za katero se na koncu izkaže, da ni ravno optimalna. Rešitev je preprosta: cena v pogodbi naj bo KONČNA, brez možnosti za podražanje zaradi domnevno bolj zaj***nega terena.
Zakaj so se državni uradniki na Darsu odločili za izredno drago varianto predora, namesto veliko cenejše možnosti, bodo morali nekoč pojasniti. Morda bo kakšnega novinarja zanimalo, kako je s tem in jih bo vprašal.
Strani: 1 2