Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
RES RES rad bi videl test po brezpotju med temi schminkami in LADO Nivo. Gajba se je še vedno peljala, samo jaz se nisem več upal. Seveda za normalno cesto pa......
Pa infotainment, pa sploh; sicer je pa to itak najpomembnajši del modernega terenca, za katerega je "teren", ko na robu parkirišča zapelje na suh travnik.
Poleg tega se veliko raje obrnejo zaradi visokega težišča.
Moje mnenje za njihovo popularnot: ljudje so v tako slabi fizični kondiciji, da jim je pretežko vstati iz normalnega avtomobila. Poskusi vstati, brez da se primeš za volan. ;))

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2742556

Strani: 1

chef sporočil: 2.986
Niva je v očeh publike precenjena za moj okus, njen največji plus je, da je ni (bilo) škoda. Podobno kot pande 4x4 ali jimnyja, ki sta v določenih razmerah celo boljša od nje. Renegade je recimo top, zdaj prihaja novi jimny. Na terenu je velik point tako ali tako v gumah, merah in masi ter praksi/pogumu. Daj nivo na cestne SUV pnevmatike, jo obteži na 1,8 tone in ji povečaj gabarite. Ima še kak velik minus, kot so zgolj neudobje, nikakršna varnost, visoka poraba in piškave zmogljivosti, denimo spuščanje po spolzkem terenu.
Je super stvar za določene namene, da ne bo pomote, ampak tega kar zna in zmore kupci premijskih SUV vozil ne iščejo. Se pa njihovi avtomobili v večini razmer obnašajo in odrežejo precej precej bolje kot niva (udobje, zmogljivosti, poraba, brezskrbni in varni prihod na cilj,...). Seveda je med njimi tudi velika razlika v ceni.
Skratka, šank debata brez smisla.
Froc sporočil: 2.028
Zadnja sprememba: Froc 16.11.2018 13:17
[PyotrNovak]
RES RES rad bi videl test po brezpotju med temi schminkami in LADO Nivo. Gajba se je še vedno peljala, samo jaz se nisem več upal. Seveda za normalno cesto pa......
Pa infotainment, pa sploh; sicer je pa to itak najpomembnajši del modernega terenca, za katerega je "teren", ko na robu parkirišča zapelje na suh travnik.
Poleg tega se veliko raje obrnejo zaradi visokega težišča.
Moje mnenje za njihovo popularnot: ljudje so v tako slabi fizični kondiciji, da jim je pretežko vstati iz normalnega avtomobila. Poskusi vstati, brez da se primeš za volan. ;))
Ok, res je bila v svojem času zakon in je spisala zgodovino. Za resno uporabo v brezpotju je še danes merek telim. Če zanemarimo vse ostalo kar potrebujejo mestne srajce za vožnjo otrok po mestu ali med dvema mestoma, pa porabo, pa okoljevarstvo. Noben od tehle ne bo pustil kakšne globlje sledi, kmalu jim bodo sledile "izboljšane" različice. In sledili bodo še novi članki za nove modele, stil pisanja pa bo tudi podoben. Masovna produkcija za masovno porabo za masovno deljenje kreditov. Avtomobilom rastejo cene mnogo hitreje kot nepremičninam ali katerikoli drugi grupi proizvodov. Ker folk pohlepno in brez pomisleka vseeno kupi karkoli mu že prodajo. Pa čeprav gre za zgoljufan produkt. In ima že takle navaden avto ceno manjšega stanovanja izven prestolnice.

Strani: 1