Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek NLB v proračun vbrizgnila 270,6 milijona evrov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[Glavni forum] Tema: NLB v proračun vbrizgnila 270,6 milijona evrov
[#2737856] 15.10.18 08:07 · odgovor na: (#2737833)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: Gustl 15.10.2018 08:12
[rename]
> Ne razumem, zakaj se vam je tako zmanjsal obisk.
Ugibam:
OK, greva po vrsti...
- ste zaceli uvajati zetone in postopoma vedno vec (samo se) placljivi clanki?
DA, danes je tako ali drugače zaprte 80% vsebine, 30% vsebine (ta je z največ dodane vrednosti) povsem zaprte samo za naročnike).
- konkurenca? Je ne vidim. delo je nekaj poskusal s tisto prilogo (tedensko?), pa se ni prijela
DA. Konkurenca ni samo Delo in 1000 drugih domačih in tujih portalov, konkurenca je vse, od Facebooka, Twitterja do Angry birds. Vse, kar tekmuje za pozornost znotraj fizične omejitve "buden čas v sklopu 24 ur"
- nove generacije bralcev finance ne zanimajo vec tako?
DELOMA, vendar predvsem povezano z zgornjo točko in naslednjo...
- gospodarska kriza, posledicno izgube vlagateljev in ‘ne grem se vec’ sindrom?
DA, leta 2006, 2007, 2008 je bila LJSE med najbolj rastočimi borzami na svetu in vsi in njihova stara mama so se zanimali za tovrstne vsebine (crypto deja-vu anyone? :)
- slabsi pisci, slabsi clanki?
DA, VENDAR...tole je pa treba razdelati.

Da takoj razčistimo, ja, seveda, kakšen provokativen in prodoren kolumnist tipa Mrkaić je vedno fajn za brat in veliko vsebine bi bilo lahko strokovno boljše, natančnejše, bolj poglobljene (daleč od tega, da menimo, da smo brez napak in prostora za izboljšavo).
Zdaj ko smo tvoje naslednje vprašanje oddelali :), gremo lahko naprej.


Kaj je dobro, kaj je slabo? Ni enoznačnega odgovora, ker tisto, kar je za nekoga dobro, je za nekoga lahko slabo.

Tako pridemo do različnih segmentov bralcev.

Vseh nikoli ne moreš zadovoljiti, še posebej ne v digitalni dobi, kjer logika tradicionalnih medijev (časopisi, linearna TV...) "one fits all" ne zdrži več.
Torej se moraš odločiti, kdo so primarne stranke, segmenti, katerim boš prilagajal produkt, katere boš primarno zadovoljeval.

Ko smo enkrat dojeli, da smo bitko digitalnega oglaševanja izgubili, še preden se je dobro začela, smo se močno osredotočili na "prihodke od bralcev", torej naročnine. primarni segment so torej naročniki, bralci, ki plačajo.

KPI ni več doseg medija (kar je oglaševalski KPI), ampak prihodek (oz. kar zaslužek) od naročnin.

Danes v firmi težko najdeš osebo, ki ti bo povedala, koliko imamo obiska na spletni strani (ne vem, če bi poleg mene našel še 5 ljudi), bodo pa vedeli, koliko imamo naročnikov.

In ko se enkrat sfokusiraš na segment obiska (naročniki), ki predstavlja sicer samo 5% obiskovalcev (dobrih 7K od 10K naročnikov je digitalno aktivnih na podlago 140K mesečnega obiska), si lahko misliš, da se bo začel produkt spreminjati.

In pridemo do dobre/slabe vsebine.

Veliki večini, vključno z mano, skrajno nezanimiv članek "Korak za korakom: kako lahko normiranci sami oddate davčni obračun" ( podjetnik.finance.si...ni-obracun ) postane dobra vsebina, celo najboljša. Najboljša vsebina za 10% od 5% obiskovalcev.

Potem sešteješ količno te vsebine, ki je nezanimiva za 99% publike, in prideš do tega, da je velik del vsebine "slabe". Skoraj nikogar ne zanima "GDPR za društva", "kako se udeležiti dražb", "to so subvencije za občine","kako napotiti delavca v tujino". Razen tistih, ki jih zanima in to so tudi tisti, ki so pripravljeni plačati z denarjem, ne le s pozornostjo (ki je ne zmoremo dobro monetizirat).

Kot celota pa so tako Finance danes precej bolj dolgočasne kot Finance nekoč. Ampak to je feature, to ni bug.

In to se pozna na obisku. Ter obratno sorazmerno v izkazu uspeha.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2737856

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[Glavni forum] Tema: NLB v proračun vbrizgnila 270,6 milijona evrov
[#2737861] 15.10.18 09:38 · odgovor na: Gustl (#2737856)
Odgovori   +    1
Veliki večini, vključno z mano, skrajno nezanimiv članek "Korak za korakom: kako lahko normiranci sami oddate davčni obračun" ( podjetnik.finance.si...ni-obracun ) postane dobra vsebina, celo najboljša. Najboljša vsebina za 10% od 5% obiskovalcev.

Potem sešteješ količno te vsebine, ki je nezanimiva za 99% publike, in prideš do tega, da je velik del vsebine "slabe". Skoraj nikogar ne zanima "GDPR za društva", "kako se udeležiti dražb", "to so subvencije za občine","kako napotiti delavca v tujino". Razen tistih, ki jih zanima in to so tudi tisti, ki so pripravljeni plačati z denarjem, ne le s pozornostjo (ki je ne zmoremo dobro monetizirat).
Ampak to je le del resnice. Še vedno imate ogromno vsebine, ki je izjemno prežeta z ideologijo. Sklepam, da ste preračunali, da se vam to splača. Vsaj meni osebno pa je to velik minus.

Pohvalit pa moram serijo člankov o gradnji hiše, to se mi zdi super ideja.

Strani: 1