Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[crt]
imas vreco banan.
vrzes jurja v to, da na vsako nekdo narise slovensko zastavo.
pocakas.
prodas 3/4 poslikanih banan za jurja.
si tam kot prej, juhu.
razen da imas -75% banan.
je pa res, da imas preostale poslikane.
whatever :)
Mnjaaa...
Kaj pa če so bile banane gnile in ničvredne. Zdaj ti pa ostane četrtina za silo užitnih banan. Sicer ta primerjava z bananami za mojo logiko ni ravno primerna.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735211

Strani: 1

1011Arist sporočil: 1.046
[kzupanc]
> [crt]
> imas vreco banan.
> vrzes jurja v to, da na vsako nekdo narise slovensko zastavo.
> pocakas.
> prodas 3/4 poslikanih banan za jurja.
> si tam kot prej, juhu.
> razen da imas -75% banan.
> je pa res, da imas preostale poslikane.
> whatever :)

Mnjaaa...
Kaj pa če so bile banane gnile in ničvredne. Zdaj ti pa ostane četrtina za silo užitnih banan. Sicer ta primerjava z bananami za mojo logiko ni ravno primerna.
Tvoja primerjava z ničvrednimi banami pa je še bolj mimo.
Takov velika sistemska banka kot je NLB ima karkoli naredi v glavnem povprečno slovensko naložbo, ker je razpršitev na veliko število podjetij. Populistično nalaganje in iskanje krivca je seveda dobro za nabiranje točk, ampak je precej daleč od dejanskega stanja.
Vedno lahko uprava in podrejeni naredijo nekaj napak, ampak te napake so bile ranga nekaj 100 mio., pa še to se sedaj na DUTB izkazuje, da ni povsem tako. NEkaj je bilo tudi kriminala, ampak zopet le za nekaj %.

Glavni problem take banke je stanje gospodarstva, v katerem ima naložbe.
Ukrepi, ki so se izvajali niso imeli skoraj nobenega vpliva na gospodarstvo, ampak so delovali navznoter, ocenjevali so portfelj in prelagali rezervacije in odpise.

Skratka velika banka zgleda v rastočem gospodarstvo dobro, (dejasnko pa se že nabirajo nevidne slabe terjatve, ki bodo eksplodirale ob krizi) in v padajočem gospodarstvu slabo (takrat razno razni "strokovanjaki" zahtevajo prevelike odpise, da zlgeda še slabše, kot dejasnko je).
Dejansko pa je treba banko gledati skozi oba cikla.
Nekateri pa so naredili kompleksen PR (še posebej Finance, kako je banka zanič, ko je bila v spodnjem delu cikla). Cilj je omogočiti naročnikom čim cenejši nakup.

Strani: 1