Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[]
Call center s plačami 650 do 700 eur netto na zaposlenega ni ravno nekaj, za kar se je vredno puliti. Poleg tega poznam kar nekaj bančnih call centrov, ki so se iz Slovenije preselili na Hrvaško zaradi tamkajšnjih nizkih plač, pa nihče ne joka za njimi.

Vicki, nisi glih nek resen podjetnik, da take namečeš. Če bi poznal ta trg call centrov, bi vedel, zakaj so tam - na Hrvaškem, malodane že skoraj vsi.

Poslovni svet pa niso zgolj call centri, ampak resni, tudi mali razvojni centri. In te jih imamo že v Slo. To kaže, da držimo korak s časom, ponekod pa imamo šampione (Boscarol in Akrapovič sta lepa primera, 1000 drugih podjetij pa še in še...). Hrvati z enim Rimcem in Bellabetom so premalo, da se lahko kosajo s Slovenijo. Konec koncev BDP na zaposlenega je dovolj zgovorna številka.
Pri takšnih projektih gre preprosto za izgradnjo ekosistema. Podobno kot če potopiš staro ladjo na dno morja in tam v par letih vzcveti vse živo, najpej alge, školjke, potem ribe, korale , raki in vse ostalo...
Ne gre torej samo za tistih 100+ zaposlenih v call centru, ki dela v neki stavbi (nekdo jo je moral zgradit, nekdo jo mora vzdrževat), uporabljajo infrastrukturo (ceste, elektrika, telekomunikacije). Podjetje plačuje davke, prispevke in ostale dajatve za komunalo itd. Okoli podjetja se napletejo ponudniki tople hrane, špeceraja. Za ceste in parkirna mesta spet nekdo mors skrbet....

Pozabite na hitech gazele ala Akrapovič, (ki je mimogrede svoj denar umaknil iz Slovenije, zaradi talibanov v slovenski vladi. Kapital je plašna ptica. Zelo plašna :))
v SLo zdaj ne moreš dobiti niti 20 top shit razvojnikov ali IT tehnologov da bi se lahko šel nek hitech startup. Za nas je Magna ali call center žal reality. Prej ko vam bo to jasno boljše bo za vse, namreč to Levici in Mesecu&CO, ki ga volijo ni jasno in zato Slovenijo peljejo v revščino.
Bolj in še zmeraj me zanima, koliko dinarčkov sta Loginova vložila v Sloveniji in če nista, zakaj ne?
Null komma Josef. No shit Einstein? Zakaj misliš da ne ?!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2734922

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
Mah, ne bi rekel takole kot ti.

Call center ni neka dodana vrednost, prej ali slej pa bi spokali iz države in šli drugam.

Magna v Slo ja, 20 mio eur državnih subvencij za lakirnico pa ne. Potem je jasno, zakaj je Magna sem prišla: teh 20 mio je bila lepa spodbuda.

Sicer pa se dovolj dela išče za obrtne poklice (sem spada tudi gostinstvo in deloma turizem), kjer je plača delavca vsaj (min.) 800 eur netto (+ dodatki v kešu, ki jih v call centru zaposleni nima... recimo še ene 150 eur keša mesečno). (Že kelnerji v dobrem lokalu imajo 1.000 eur netto OD + 150 eur ob strani + 150 eur napitnine = 1.300 eur mesečno, kar ni švoh... zato tako množično ne bežijo v Avstrijo, ker tam bodo kot tujci več kot 1.900 eur mesečno težko dobili, torej razlika ni več velika, stroški življenja pa so v Avstriji višji, doma je najlepše)

Delavcev pa ni... kot sam ugotavljaš. Takole, čez prst, raje vlagajmo v obrtne in IT poklice in se nam bo bolj obrestovalo. Na bankah itak režejo količine zaposlenih, pravnikov in ekonomistov je v državi preveč, tako da...
1357 sporočil: 7.095
Kolega komentator, od call centrov ni nobene dodane vrednosti razen te da si iz liste nezaposlenih izbrisal toliko in toliko ljudi z zaključenim filo faksom smer jeziki za minimalno plačo. Tudi v tranziciji se je videlo da so šla v likvidacijo v glavnem podjetja, ki so se ukvarjala s takšno ali drugačno obliko lon poslov in brez lastnih produktov in blagovnih znamk.To kar je bila nekoč Mura, sinonim za lon posle v Sloveniji, to so danes razni call centri.

Strani: 1