Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[bc123a]
> [Gustl]
> Naj se ponovim forum.finance.si/?m=...201&single
>
> Avtomatizacija procesov...
>
> Pogosto sicer sploh nima veze s samo avtomatizacijo, ampak ko se enkrat spravljaš pregledovat procese z namenom avtomatizacije, ugotoviš, da jih pol sploh ne rabiš opravjat.

To sicer drzi se posebej v birokratski vukojebini, kot je slovenija. Ampak zanima me nekaj. Na Bavarskem sem bil 2x v McDonaldsu v 2 dneh (jbg, edini 24/7). V enem primeru je bilo defektnih pol zaslonov za narocanje hrane, v drugem pa ena tretjina in so se pred delujocimi delale kolone (kar je super smesno, ker ni placa za queuing in potem ljudje en drugemu cez ramo gledajo, kar narocajo).

Ne bo ta avtomatizacija tako izi, ves :)

Rim ni bil zgrajen v enem dnevu.


...in kar sem želel povedat z zgornjim...

Ko so postavljali ceste, ki vodijo v Rim, so ugotovili, da ne rabijo tlakovat vsako kozjo stezo in bo Rim še vedno stal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2730374

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[Gustl]
> Ne bo ta avtomatizacija tako izi, ves :)


Rim ni bil zgrajen v enem dnevu.


...in kar sem želel povedat z zgornjim...

Ko so postavljali ceste, ki vodijo v Rim, so ugotovili, da ne rabijo tlakovat vsako kozjo stezo in bo Rim še vedno stal.
Jaz sem sicer ful pristas avtomatizacije tam, kjer je moznost napake v komunikaciji, zasloni pri McD so mi ful vsec. Enako tudi online checkini za hotele, itd. Me pa preseneca reakcija plebsa ki pravi "ja vecina ljudi se vedno hoce osebni kontakt".

Gneca pred human-manned counterji v mcdonaldsom je bila se vedno precej vecja kot pred ekrani...

Strani: 1