Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Kljub temu je treba Musku priznati, da je iz nič ustvaril premijsko avtomobilsko znamko in da je spodbudil tekmo na segmentu avtomobilskega trga, ki pred njim praktično ni obstajal (vsaj za velike proizvajalce avtomobilov ne). Za njega konkurenca niti ne bo predstavljala velikeg problema, večji problem je, da v tem trenutku ni sposoben proizvesti toliko, da bi pokrili naročila. Ko pa bo proizvodnja normalna, bo pa Tesla zelo hitro zelo dobičkonosna firma. Primerjava z Applom se prikazuje kar sama od sebe.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2727348

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
Tako kot si Musk predstavlja posel je to slabo za potrošnike. Malo si preberi težave, ki jih imajo kupci teh vozil ko se nekaj pokvari. Tesla ne dovoli neodvisnim avtomehanikom, da bi popravljali njihova vozila. In ima celo možnost, da jih sankcionira,ko jim odreče kakšno programsko nadgradnjo.

To da 15 let firma tolče zgubo in hkrati govoriti o dobičku je smešno. Na tak način se da vsak posel peljati in vso konkurenco premagati. To je v bistvu dumping. To kar se recimo očita Kitajcem. Sploh je pa hecno, da se cena delnice oblikuje na podlagi enormnega dobička, ki ga bo firma enkrat domnevno ustvarila enkrat v daljni prihodnosti. Če ne bo prej bankrotirala.Folk je v bistvu zelo pogumen, ker domneva, da je konkurenca tako nesposobna, da ne bo mogla dohiteti Tesle. In to kljub temu, da je finančno bistveno močnejša in ima odlično svetovno pokritost. Poleg tega pa pri električnih vozilih še en cel kup stvari ni razrešenih. Zanimivo bo tudi, ko se bo ukinilo subvencije. In morda uvedlo kakšna doplačila za prekomerno porabe elektrike ali kaj podobnega. Ko bo treba nekako zbalansirati fotovoltaiko in premog/plin itd. To bo še pestro.

Strani: 1