Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
[Avto] Tema: Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
[#2727327] 08.08.18 10:05 · odgovor na: anon-180464 (#2727254)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 08.08.2018 10:07
[kekez]
> [najobj]
> P.S.: včeraj sem ti napisal, da nalimaš link na napredno zakonodajo (evropska je med njimi), ki predpisuje, da se lahko tudi servisi v garancijskem obdobju izvajajo "pod kozolcem", pa si očitno pozabil ... aja, če bo tvoj "podkozolčar" imel vso mašinerijo in bo znal popravit vse živo, potem ne bo več "podkozolčar" ...
Tu nekje naj bi bilo zapisano (je pa huda pravniška latovščina) www.uradni-list.si/g...ih-izjemah

Bolj čitljiv povzetek v drugem odstavku wikipedije:
en.wikipedia.org/wik...epair_shop

Sicer sem pa omenil, da se občasno poslužujem specialističnih podkozolčarjev. Npr. servisiranje klime, testiranje in obnova raznih sklopov (dizelske šobe, DPF filtri, krogelni in homokinetični zglobi, alternator, zaganjač, optična nastavitev podvozja...).
... čuj, iz firbca sem malo poguglal in toti www.amzs.si/motorevi...avtomobile link je malo bolj jasen, ampak v delu s podnaslovom "Nujna so dokazila" popravila v času garancije opredeljuje glih kontra, kot si ti napisal tukaj forum.finance.si/?m=...006&single v zadnjem stavku, tako da me prav zanima, kako bo s tvojo tožbo proti proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu, ko boš uveljavljal garancijo pokvarjenega avtomobila, če si pod kozolcem pred tem sam šaril po avtomobilu ... evo, in če si sposodim formulacijo iz linka, je takšno www.opel.si/za-lastn...a-faq.html ravnanje itak protizakonito, ker po mnenju AVK izključuje neodvisne serviserje in zapira alternativne distribucijske poti za nadomestne dele ter tako preprečuje oziroma omejuje konkurenco na poprodajnem trgu vzdrževanja vozil, tako da bi AVK moral Oplu že zdavnaj prepovedati poslovanje v Sloveniji, pa nisem nič slišal, da bi se kakšen junak pri AVK opogumil ...
> komot pa proizvajalci naredijo ključ z rokom veljavnosti, da avto brez potrdila ne boš mogel štartat, potrdilo pa bo obnavljal pooblaščeni servis vsako leto ob rednem servisu ...
Ne morejo, ker to enostavno ni legalno. Vprašanje, če bi se jim splačalo na koncu plačevati vse stožene odškodnine in kazni. Pri nas sem pred leti ujel, da je bil tožen zastopnik za Hyundai, ker je preveč omejeval servisno konkurenco z nekimi svojimi pogoji.
... OK, toži lahko vsak vsakega za vse, ker je pomembno tožbo dobiti, ampak če ti - noben ti ne zvija roke - kupiš avto s tako programiranim ključem, se verjetno strinjaš, da boš svoj avto servisiral samo pri pooblaščenem serviserju, ker si v nasprotnem kupiš kakšen drugi avto, ki jih je na bogatem avtomobilskem trgu več kot dovolj ...