Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Ce koga zanima, zelo pregledno porocilo zdruzenja ameriskih new car dealerships:

www.nada.org/WorkAre...1474839497

Kratek povzetek:

total sales povprecnega dealerja: 57 mio USD
povprecno zaposlenih: 66

total gross (po slovensko RVC, razlika v ceni (med nakupom in prodajo blaga)): 11.6% of total sales, 6.5 mio usd

dobicek (total operating profit): 473K
as % of total sales: 0.8%
as % of total gross: 7.2%

net profit before tax: 1.5 mio usd (2.7% of total sales, 23% of total gross)

Prodaja po sektorjih:

nova vozila: 61% vse prodaje, 19.9% RVC, po kosu cena 33K, gross profit (RVC) 1000 usd, neto izguba 22 usd

rabljena vozila: 23.2% vse prodaje, 20.7% RVC, po kosu cena 19K, gross profit (RVC) 1500 usd, neto profit 132 usd

Service, parts and body shop: 11.4% vse prodaje, 59.4% RVC

4.4% prodaje ni cist jasno opredeljene, ker gre delno za financing and insurance (kjer avtodealer pobere fee, da je stranki prodal produkt banke/zavarovalnice), in service contracts (kjer stranka placa pogodbeno vzdrzevanje in ni enostavno spredalckati, kaksen delez te prodaje ima svoje stroske v osebju new car sales, used car sales, in service parts and body shop dept.

Na strani 29 vidimo, da Finance & Insurance department aftermarket income predstavlja skoraj 50% RVC ki ga dosegajo new & used sales.

------------

Sam avto ima pri avtohisi tako nizko marzo, da komaj pokrije stroske razstavljanja, pogosto pa se to ne. Avtohisa ustvari dobicek predvsem s servisom in s prodajo financiranja, zavarovanja in vzdrzevalnih pogodb. Zato jih ne zelijo prodajati na cash, in zato tezijo da ga "obvezno" servisirajte pri njih.