Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Mariborsko letališče ostaja brez edine redne linije
Strani: 1 2
sporočil: 18.363
[republican]Maribor ni vas. Lep dan.
Vsaka vas pač ne more imet letališča... Oziroma lahko ga ima, ampak nima dovolj potnikov.
sporočil: 6.403
[cyberworm]Če bodo ga Kitajci res uporabljali kot svoj hub, potem ima prihodnost. Kitajec, ki leti v Evropo bo raje letel s kitajsko letalsko družbo preko Maribora, to je dolgoročni načrt. Žal pa že obstaja civilna inciativa, ki je proti širitvi letališča.
Z dobrim menedžmentom, Maribor lahko odlično laufa.
Domet 500000 potnikov GOTOVO.
sporočil: 970
Logično, če je pa tam med Tržaško in avtocesto najboljša
obdelovalna zemlja. Pa tudi letališče brez avionov nikogar ne
vznemirja s hrupom.
sporočil: 970
Zadnja sprememba: anon-202165 06.08.2018 13:01
V bistvu je še najbolj primerljiv Celovec, ki tudi ima svoje
letališče. Mislim pa, da tudi nimaš prav dosti rednih linij od
tam.Uh, vidim da ima celo tri celoletne... www.klagenfurt-airpo...-popup.jpg
sporočil: 6.403
Zadnja sprememba: rx170 06.08.2018 13:11
[republican]A tisti Kitajci, ki dandanes letijo v Evropo vsi tukaj ostanejo?
> [rx170]
> > [cyberworm]
> > Z dobrim menedžmentom, Maribor lahko odlično laufa.
> > Domet 500000 potnikov GOTOVO.
>
> Če bodo ga Kitajci res uporabljali kot svoj hub, potem ima prihodnost. Kitajec, ki leti v Evropo bo raje letel s kitajsko letalsko družbo preko Maribora, to je dolgoročni načrt. Žal pa že obstaja civilna inciativa, ki je proti širitvi letališča.
Recimo, da bi bilo to res in bi Kitajcem uspelo napolnit letala iz Kitajske v Maribor (čeprav mi ni jasno, kaj bi množice Kitajcev počele v Mariboru). Koliko Mariborčanov bi pa letelo na Kitajsko? Ali bodo letala polna samo v eno smer?
In kje piše, da bodo ostali v Mariboru, leteli bodo naprej s kitajsko letalsko družbo. Danes letijo z Lufthanso iz Frankfurta.
Kitajci ne razmišljajo v malih okvirih kot slovenčki.
sporočil: 6.403
[republican]Verjetno niso kupili letališča, da bi leteli v Frankfurt?
> [rx170]
> In kje piše, da bodo ostali v Mariboru, leteli bodo naprej s kitajsko letalsko družbo. Danes letijo z Lufthanso iz Frankfurta.
Zakaj bi pa potem sploh pristajali v Mariboru (ne pa leteli diretno v Frankfurt)?
sporočil: 6.403
Zadnja sprememba: rx170 06.08.2018 13:50
[republican]Očitno še nimajo zagotovoljenih vseh pogojev. Glej, poskušam gledati z njihovimi očmi verjetno že imajo kako računico z letališčem. Morda so jebivetri, ki ne bodo naredili nič (kot sugerira tisti članek v Večeru ampak tisto se mi zdi malo kot PR konkurence), si pa kot Slovenec želim, da bi nekaj na tem letališču nastalo - pa magari samo pretovor kitajske robe. Vem sicer, da ta pogled na Financah ni najbolj popularen ampak tako so me pač vzgojili.
Zakaj pa potem ne letijo v Maribor, če so kupili letališče?
sporočil: 8.271
Mariborsko letališče od prihodnjega tedna ostaja brez edine redne linije, ki je štajersko prestolnico povezovala z nemškim Münchnom. Kot so potrdili v družbi VLM Airlines, so se zaradi premajhnega zanimanja odločili za ukinitev omenjene povezave, ki je delovala od februarja. (STA)Res čudno. :)
Verjetno bi moralo (ali pa bo moralo) mariborsko letališče dobiti kakšno redno linijo, ali pa dve s Kitajsko, potem pa bodo morda tudi kakšne druge redne linije iz mariborskega letališča bolj zasedene in uspešne....
*Še dobro, da niso odprli redne linije z avstrijskim Gradcem! :)
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 06.08.2018 15:28
[bacco979]Najboljša je zabetonirana pod letališčem, ampak nihče ne bo zavpil, kateri bedak je to naredil, ker letališče je fensi, omogoča fensi frčanje v beli svet iz domače vasi. Prej ali pa slej. Že obeti so sladki. Tovarna, dragi moji, tovarna je pa nekaj drugega. Tam je treba samo delat. Za to pa že ne bomo dali najboljše štajerske grudice. Sploh pa ne tujcem.
Logično, če je pa tam med Tržaško in avtocesto najboljša obdelovalna zemlja. Pa tudi letališče brez avionov nikogar ne vznemirja s hrupom.
Opravičilo: gumb za sarkazem se mi je zataknil. Je bil zelo poceni, mejd in čajna. :-)
sporočil: 14.456
[dasdas]Res je, hvala. Ampak da slovenski džurnalistični trust ob vseh domačih strokovnjakih iz te branže za realistično sliko štajersko-kitajskih letaliških rabot rabi Hrvata... Nekdo je v tej deželi odklopil zvezo z možgani in zunanjim svetom!
dobra analiza na to temo:
www.dnevnik.si/1042835159
www.vecer.com/nacrti...ji-6253692
sporočil: 14.456
[FIN-542579]Zakaj?
Treviso in Benetke nimata kaj dosti več prebivalcev, pa pol Slovenije leti od tam.
Z Republicanom se ponavadi trkava z rogovi in komentar, ki me spravi čisto na njegov breg, mora biti res nekaj izjemnega. Tale tvoj, na primer.
sporočil: 970
Benetke so postale resno mednarodno letališče, ki ponuja tudi
medcelinske lete. Poleg tega, da tam turisti ustvarijo podobno
število nočitev, kot v vsej Sloveniji, pa ima regija Veneto tudi
ca. 5 mio prebivalcev.
Treviso je pa res en "Maribor". Letališče tam pa uporablja v glavnem Ryanair, kar pomeni običajno visoke subvencije s strani lokalne skupnosti.
Treviso je pa res en "Maribor". Letališče tam pa uporablja v glavnem Ryanair, kar pomeni običajno visoke subvencije s strani lokalne skupnosti.
sporočil: 970
[republican]Ja tako nekako. Za turiste sta itak oba letališča "Benetke". Pa upravljavec obeh letališč je tudi isti.
Treviso ima pač srečo, da je blizu Benetk. Večini turistov, ki priletijo na letališče v Trevisu se jebe za Treviso, ampak je namenjena v Benetke.
Ali pa pač izkoriščajo sloves Benetk med turisti in uporabljajo letališče v Benetkah (ali Trevisu) zaradi številnih povezav (ki so posledica navala turistov na Benetke... in petih milijonov prebivalcev Veneta).
sporočil: 970
Jah ne vem. Če bi ta država imala kako strategijo in našla
upravljavca za vsa tri letališča, bi lahko bila LJ neko normalno
letališče, Portorož čarter, MB pa morda lowcost/tovorno. Zdaj ko so
LJ prodali sta preostala dva itak postala še bolj brezvezna kot
prej.
sporočil: 970
Ja, roko na joško je to res. Ampak to bo večni problem, dokler ne
bo infrastruktura tudi v interesu turizma. Letališče naj živi samo
sebe, smučišča naj živijo sama od sebe, hotelirji bodo pa samo sobe
oddajali? Na recimo Krvavec bi lahko vozili folk direktno z
letališča.
sporočil: 970
Ja toliko časa, dokler bi bili naši majstri pripravljeni zadevo
subvencionirati. Je pa zadeva rahlo zajebana, če kot destinacijo
tržimo Maribor ali pa Ribniško Pohorje.
sporočil: 970
Iz katerega žepa bi šle subvencije je stvar debate. Vsekakor pa bi
moral biti razvoj letališč tudi v interesu turizma.
sporočil: 970
[republican]Niti ni to tako zelo narobe, če se potem drugje povrnejo.
> [bacco979]
> Iz katerega žepa bi šle subvencije je stvar debate.
Subvencije grejo vedno iz žepa davkoplačevalcev.
Ja recimo. Pa pohorski, pa recimo pomurska zdravilišča... mogoče bolje dat par eur od nočitve za letalske povezave, kot pa -50% prodajat na kuponkotu?
> Vsekakor pa bi moral biti razvoj letališč tudi v interesu turizma.
Potem naj pa mariborski hotelirji financirajo mariborsko letališče...
sporočil: 970
Slovenci bi pri turizmu imeli "javno-zasebno partnerstvo". Država
naj vse zrihta in vzdržuje, mi bomo pa karte prodajali :)
sporočil: 6.899
[bacco979]Okej, zajebancija je nostalgicna in fajn... ampak a dandanes res se kdo specerijo iz trgovine zraven vlece na morje?
Z avionom ne moreš pol bajte pa 5 biciklov zraven trogat :)
sporočil: 664
Če ne bi bil čas leta še najmanjši del časa, ki ga zapraviš pri
letalskem prevozu.
Prihod na letališče najmanj dve uri pred letom, čakanje na check-in, čakanje na security, čakanje na objavo gat, čakanje na gatah, znoriš.
Pod manj kot 1000 km razdalje ne grem na avion.
No ja, mogoče v Rim, pa še to zato, ker so vozniške navade južno od Benetk dizaster
Prihod na letališče najmanj dve uri pred letom, čakanje na check-in, čakanje na security, čakanje na objavo gat, čakanje na gatah, znoriš.
Pod manj kot 1000 km razdalje ne grem na avion.
No ja, mogoče v Rim, pa še to zato, ker so vozniške navade južno od Benetk dizaster
sporočil: 970
Dejansko ni tko grozno. Če imaš samo ročno prtljago je malenkost
bolj zoprno kot iti na vlak ali avtobus. Pazit moraš samo na to,
koliko časa pred vzletom zaprejo gate. Bolj je smotano to, da so
pogosto (sploh pri nizkocenovnikih) letališča in the middle of
nowhere, leti pa ob najbolj nemogočih urah in so potem transferji
problem.
sporočil: 13.528
[NemirniTujec]Slovenci smo šparoven narod, tako da se pomoje to še kar dogaja. Sploh tisti, ki imajo vikende si lahko zvozijo dol boga in vraga, ker itak hodijo dol vsaj na 1-2 tedna.
> [bacco979]
> Z avionom ne moreš pol bajte pa 5 biciklov zraven trogat :)
Okej, zajebancija je nostalgicna in fajn... ampak a dandanes res se kdo specerijo iz trgovine zraven vlece na morje?
Drug problem je, da na HR ne dobiš nekih artiklov, na katere si navajen.
Strani: 1 2