Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2726857] 05.08.18 14:54 · odgovor na: (# 2726838)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2726857
Strani: 1
[#2726859] 05.08.18 15:03 · odgovor na: (# 2726857)
[moon]Uh, brez skrbi da avtosalon nima marze iz 28 na 40K :-) Ni BMW na glavo padel da bi slovencki na njegovem produktu ratali milijonarji.
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
To deluje s porabatnimi shemami:
Trgovec gospodu proizvajalcu pove, da ima na lagerju se 10 bmwjev in dokler jih ne bo prodal, nima s cim kupit novih. In dobi od proizvajalca 15 jurjev po kosu dobropisa (vecji ko je salon, vec pogajalske moci ima), da se znebi zaloge; ta dobropis bo lahko uporabil pri nakupu novih modelov.
Proizvajalec nove modele porine v avtosalone po absurdnih cenah za norce ki jih denar tisci, da se maksimira profit v prvih mesecih. Avtosaloni pa proizvajalcu zaupajo da jih ne bo pojebal in jim pustil zalog stat, ker je to smrt tudi zanj - in pokupijo nove modele po ceni ki jo doloci proizvajalec.
P.s.: zato so velike firme ki prodajajo drage izdelke tako obcutljive na gospodarske soke - ker imajo zafilane salone za leto vnaprej in ko masa folka odlozi nakup bmwja ali nove spalnice ali kuhinje za dve leti - oni ne prodajo skoraj nic, ker se saloni predvsem losajo starih zalog in nocejo kupovat novih... v dveh letih krize lahko propade general motors.
[#2726879] 05.08.18 17:51 · odgovor na: (# 2726857)
[moon]Na splošno, čez prst, kao velja, da je polna lastna-proizvodna cena avta (vrednost sestavnih delov, dela z montažo, vzdrževanje in amortizacija strojev, opreme "sestavljalnice" itd...) MAX. ca. 1/3 končne prodajne cene.
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
.
2/3 gre za razvoj, marketing in marže od fabrike, zastopnika do "vaškega" avtosalona.
Strani: 1