Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Opazili smo) Skrita past v 'brezplačni ponudbi' T-2
Strani: 1
sporočil: 30.415
[amaroki]Brezplačnega kosila v tržni družbi ni.
V vsaki 'brezplačni ponudbi' je skrita past
sporočil: 1.467
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 26.07.2018 11:50
Briga mene kako je folk zadovoljen s T-2, naj raje povedo kdaj
mislijo dati HD kanal za sportklub v ponudbo ker trenutna "kabl
kvaliteta slike" trenutno ni za nikamor.
sporočil: 6.657
[FIN-311684]V demokratično socialistični družbi ti pa vzamejo iz mize že plačano kosilo, brezplačnega pa tudi ne dobiš :))
> [amaroki]
> V vsaki 'brezplačni ponudbi' je skrita past
Brezplačnega kosila v tržni družbi ni.
sporočil: 11
Prek T2 kluba, si tudi brez aneksa, lahko vsakega pol leta vključiš
3 mesečno brezplačno storitev časovnega zamika. Seveda z zamenjavo
točk, ki jih drugače itak skoraj ne moreš porabiti.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 26.07.2018 12:48
TELEKOM d.d.V Telekomu in njihovih paketih trio obljubljajo, da je na voljo storitev za gledanje televizijskih programov, za 7 dni nazaj. Ta t.i. časovni zamik je kljub plačilu paketa v zadnjem času zelo vprašljiv, saj traja že kakšen mesec, ko so nenehne motnje te storitve oziroma možnosti gledanja za nazaj. Pod željenim TV programom se tako pod vključitvijo te opcije, na rdečem traku pojavi stavek: "Ta storitev trenutno ni na voljo". Kolikor pa niso zmožni spoštovati pogodbenih določil, zapisanih v Peketu Trio, potem naj enostavno to storitev ukinejo, vsem prizadetim, pa vrnejo denar za preveč plačan paket! Za vse navedeno je potrebno obvestiti Zvezo potrošnikov Slovenije!
VZDRŽEVALNA DELA
www.telekom.si/pomoc...u-storitev
sporočil: 1.682
Kaj drugega pa naj bi človek pričakoval od T-2? Vsilijo ti nekaj,
kar sploh nočeš, ko jih pisno opozoriš na napako, ne reagirajo. Ko
jih pokličeš na telefon, te najprej posiljujejo z četrt ure reklam.
Do uporabnika storitev imajo skrajno ponižujoč odnos, kot da je
popoln bedak in njegov čas ni vreden za kaj drugega, kot da posluša
njihove bedaste reklame. Sami pa se zdijo sebi strašno pametni,
kako uspejo naročnike naciganiti. Glede na prikazano znanje iz
marketinga lahko diplome mirno vržejo v koš!
sporočil: 18
To je feature in ne bug ;)
Naročnik seveda lahko izbira med množico ugodnostmi, ene so pač BTL in segmentirane, druge pa po billboardih.
Naročnik seveda lahko izbira med množico ugodnostmi, ene so pač BTL in segmentirane, druge pa po billboardih.
sporočil: 1.010
T2 je vedno imel nekaj v drobnem tisku in na koncu ponudba sploh ni
tako ugodna. Bolje jih je poklicat in se dogovorit za popust pri
naročnini za -25% ali pa še bolje menjava ponudnika. Za nove ima
Telemach trenutno najboljšo opcijo.
Strani: 1