Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Ko sem že pri avtomobilih, se najbrž spodobi nekaj besed posvetiti
nekrolog "najcenejšemu avtu na svetu", podfičku za indijsko
podcelino, ki ga imajo nekateri za velik inženirski dosežek, za
katerim je po mnenju drugih slaba ocena želja neke populacije. V
Tata Motors so priznali, da je povpraševanje po modelčku Nano, ki
naj bi Indijo z dveh spravil na štiri kolesa, povsem presahnilo.
Tovarna Nano bodo v tovarni proizvajali samo še po naročilu, če jih
bo sploh kaj. Ima pa Tata Motors zadnja leta veliko več uspeha z
revitaliziranima brexitanskima znamkama Jaguar in Land Rover, ki
sta pod indijskim lastnikom se prav razcveteli.
Avtor Bloomberga (verjetno indijski dopisnik) je najbrž ne le začasno upokojitev 10 let starega indijskega malčka pospremil s precej ostrim realizmom, malodane sarkazmom, ki mimogrede spomni, da je Nano precej vnetljiv avtomobilček.
www.bloomberg.com/vi...ap-thrills
bolj sredinsko odmerjen je članek Fortune India,
www.fortuneindia.com...ths/102128
na entuziastičnem delu spektra pa pisec ameriškega Jalopnika, ki za Nanom toči krokodilje solze.
jalopnik.com/goodbye...1827513853
Meni je najbolj smešno, kako Tata Motors pogori na domačem terenu z domačo vizijo za domače kupce avtomobilov, po drugi strani pa suvereno in uspešno rešuje čast in širi prodajo uglednih britanskih znamk in se v trumpiziranem jeklarstvu združuje s slovitim nemškim gigantom ThyssenKrupp.
www.dw.com/en/thysse...a-42459947
So bogovi padli na glavo? :-)
Avtor Bloomberga (verjetno indijski dopisnik) je najbrž ne le začasno upokojitev 10 let starega indijskega malčka pospremil s precej ostrim realizmom, malodane sarkazmom, ki mimogrede spomni, da je Nano precej vnetljiv avtomobilček.
www.bloomberg.com/vi...ap-thrills
bolj sredinsko odmerjen je članek Fortune India,
www.fortuneindia.com...ths/102128
na entuziastičnem delu spektra pa pisec ameriškega Jalopnika, ki za Nanom toči krokodilje solze.
jalopnik.com/goodbye...1827513853
Meni je najbolj smešno, kako Tata Motors pogori na domačem terenu z domačo vizijo za domače kupce avtomobilov, po drugi strani pa suvereno in uspešno rešuje čast in širi prodajo uglednih britanskih znamk in se v trumpiziranem jeklarstvu združuje s slovitim nemškim gigantom ThyssenKrupp.
www.dw.com/en/thysse...a-42459947
So bogovi padli na glavo? :-)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2723861
Strani: 1
sporočil: 14.456
Še kratek članek bolj o stanju na indijskem trgu kot o Tati Nano,
ki kaže, da ljudje vedo, kaj je "pravi avto", kaj pa približek
rikše, in prave avte kupujejo pač veliko raje od njihovih
približkov na skrajni spodnji meji.
www.bloomberg.com/ga...-rate-cars
www.bloomberg.com/ga...-rate-cars
sporočil: 14.456
Za Tesla Motors ni miru, za magičnega Elona Muska ni počitka. Po
tem, ko je bil njegov predlog, da ra reševanje v jamo ujetih
tajskih otrok uporabili cevasto komoro aka psevdo-podmornico, ki so
jo na hitro scimprali inženirji The Boring Company, se je zapletel
v trumpovsko žaljivo tvitanje, ki ga je menda netrumpovsko
izbrisal, ko je videl oblak prahu za svojimi tviti.
gizmodo.com/increasi...1827611345
Ampak to še ni nič. Tesla Motors se v Nemčiji prepira z oblastmi, ki so odrekle subvencije, ker ne verjamejo, da so res prodajali oskubljeno verzijo modela S, ki bi stala manj kot 60 kEUR. To je namreč meja, do katere se še dobi subvencija 4.000 evrov. Zaradi cikcakanja je zdaj na udaru nekaj sto lastnikov Tesel, od katerih hoče država izterjati vračilo neupravičeno prejetih subvencij. Tesla Motors obljublja, da bodo svojim kupcem v Nemčiji ta strošek povrnili in pa, da se bodo na odločitev pritožili.
electrek.co/2018/07/...ole-fails/
www.handelsblatt.com...11074.html
Ob tej pravno-fiskalni rokoborbi je firma za posojanje električnih avtomobilov Next Move na nemških tleh iz Teslinega modela 3 iztisnila doseg 1001 km. K temu je treba dodati, da je bila ta vrednost dosežena pri povprečni hitrosti 36-38 km/h na dirkališču Lausitzring v zvezni deželi Brandenburg, da je avto upravljal avtopilot, ki je pet "voznikov" vseh 30 ur rekordne vožnje v zdržalo brez delovanja klimatske naprave in radia. Z večjim modelom Tesla S so prevozili 1.128 km, poroča Focus, eden od komentatorjev pa retorično sprašuje, kolikšen bi bil doseg avta z dizel motorjem pri hitrosti 36 km/h na dirkališču brez klime in radia...
www.focus.de/auto/el...63688.html
gizmodo.com/increasi...1827611345
Ampak to še ni nič. Tesla Motors se v Nemčiji prepira z oblastmi, ki so odrekle subvencije, ker ne verjamejo, da so res prodajali oskubljeno verzijo modela S, ki bi stala manj kot 60 kEUR. To je namreč meja, do katere se še dobi subvencija 4.000 evrov. Zaradi cikcakanja je zdaj na udaru nekaj sto lastnikov Tesel, od katerih hoče država izterjati vračilo neupravičeno prejetih subvencij. Tesla Motors obljublja, da bodo svojim kupcem v Nemčiji ta strošek povrnili in pa, da se bodo na odločitev pritožili.
electrek.co/2018/07/...ole-fails/
www.handelsblatt.com...11074.html
Ob tej pravno-fiskalni rokoborbi je firma za posojanje električnih avtomobilov Next Move na nemških tleh iz Teslinega modela 3 iztisnila doseg 1001 km. K temu je treba dodati, da je bila ta vrednost dosežena pri povprečni hitrosti 36-38 km/h na dirkališču Lausitzring v zvezni deželi Brandenburg, da je avto upravljal avtopilot, ki je pet "voznikov" vseh 30 ur rekordne vožnje v zdržalo brez delovanja klimatske naprave in radia. Z večjim modelom Tesla S so prevozili 1.128 km, poroča Focus, eden od komentatorjev pa retorično sprašuje, kolikšen bi bil doseg avta z dizel motorjem pri hitrosti 36 km/h na dirkališču brez klime in radia...
www.focus.de/auto/el...63688.html
Strani: 1