Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dva aneksa za Kolektor Koling: podražila se je tudi gradnja kočevske proge
Strani: 1
sporočil: 30.415
Petriču je za čestitati, nadaljuje v najboljši tradiciji Zidarja in
SCT. V Sloveniji je pomembno le pridobiti gradbeni posel, potem
šibajo aneksi. Verjetno je le špekulacija pa vendar se zdi, da
Zidar svetuje Petriču. Na državni investicijski strani ni sprememb,
državni uradniki so vedno pripravljeni za nekaj maznuti.
sporočil: 128
Primite se za (svoje) denarnice, ko pride na vsrto še opremljanje
proge s signalno vatnostnimi napravami. Brez tega potniški vlak(i)
še kar nekaj časa ne bo(do) vozil(i).
sporočil: 2.049
dri = UDBO birokratski filter, da se provizije kanalizirajo po
omrežju.
+
Novinarji si poglejte kako so napisane pogodbe in razpisi, zakaj niso te malenkosti že v začetku razjasnjene in kako se delajo projekti, da je kasneje na vsakem kilometru ena sprememba. Zakaj DRI pripravi razpis s starimi dokumenti?
A ni že čas da DRI ukinemo??? To delajo privat firme, ki konsultirajo investitorju, v normalnih državah je tako + nadzor nekdo tretji, ki ima vedno rešitve za takšne okoliščine s trdimi izkopi in raznimi lokalnimi skupnostmi.
Še vedno ste pri socialistično mafijski organizaciji projektov tam v yugoSloveniji.
+
Novinarji si poglejte kako so napisane pogodbe in razpisi, zakaj niso te malenkosti že v začetku razjasnjene in kako se delajo projekti, da je kasneje na vsakem kilometru ena sprememba. Zakaj DRI pripravi razpis s starimi dokumenti?
A ni že čas da DRI ukinemo??? To delajo privat firme, ki konsultirajo investitorju, v normalnih državah je tako + nadzor nekdo tretji, ki ima vedno rešitve za takšne okoliščine s trdimi izkopi in raznimi lokalnimi skupnostmi.
Še vedno ste pri socialistično mafijski organizaciji projektov tam v yugoSloveniji.
sporočil: 30.415
[ognjenorezilo]V Sloveniji ni, niti ne bo nobenega čistega projekta financiranega z državnim denarjem, kajti tisti, ki razpolagajo z državnim denarjem so že zaradi tega kaj so tam kje so, vedno nekaj nekom dolžni in svoj dolg najlažje poplačajo s kanaliziranjem in usmerjanjem državnega denarja.
dri = UDBO birokratski filter, da se provizije kanalizirajo po omrežju.
+
Novinarji si poglejte kako so napisane pogodbe in razpisi, zakaj niso te malenkosti že v začetku razjasnjene in kako se delajo projekti, da je kasneje na vsakem kilometru ena sprememba. Zakaj DRI pripravi razpis s starimi dokumenti?
A ni že čas da DRI ukinemo??? To delajo privat firme, ki konsultirajo investitorju, v normalnih državah je tako + nadzor nekdo tretji, ki ima vedno rešitve za takšne okoliščine s trdimi izkopi in raznimi lokalnimi skupnostmi.
Še vedno ste pri socialistično mafijski organizaciji projektov tam v yugoSloveniji.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 10.07.2018 05:44
[marbr]O kerem Janezu ti to? Ta bi nas pa res rešil, LOL... Verjetno je bil to sarkazem..
A ponudba je bila pa za mehki apnenec? Gamat jedna. Ma kje si Janez?
sporočil: 2.667
Tehnologija aneksov je uveljavljena že dolgo, država dela projekte
na zalogo , ki gredo v izvedbo praviloma po desetletju in so
potrebni popravki in prilagoditve , ki stanejo . Naknadna
ugotovitev apnenca na trasi pa je nateg brez primere, ker ni
mogoče, da sondiranje tal ni bilo izvedeno pravočasno oz. da vrsta
tal ni bila predmet projekta. Arheološka izkopavanja niso nič
posebno novega in so uzakonjena in bi jih moral predvideti in
ovrednotiti vsak razpis, ker so strošek investitorja ( mimogrede
kaj so žličkarji našli ali ugotovili ni jasno) . Pazljiv izkop
predviden že v projektu iz 2007 pa kot bistven razlog za zamude ni
bil predviden v popisu del in ovrednoten ! Halo !!!
Tovrstno poslovanje ima več imen, toda dokler je davkoplačevalska malha na razpolago denar za "naše napake" in "naše" izvajalce ni problem . Bojim se, da ponavljamo že videno zgodbo gradbincev,ki nima z gradbeništvom kot panogo nobene zveze.
Tovrstno poslovanje ima več imen, toda dokler je davkoplačevalska malha na razpolago denar za "naše napake" in "naše" izvajalce ni problem . Bojim se, da ponavljamo že videno zgodbo gradbincev,ki nima z gradbeništvom kot panogo nobene zveze.
sporočil: 30.415
[schodr]Direkcija za infrastrukturo nastopa v projektih v vlogi naročnika. Pri skoraj vseh projektih pa sodeluje s podjetjem DRI, ki ga vodita Jurij Kač in Tadej Veber. Podjetje DRI ima monopol za operativno vodenje in pripravo vseh gradbenih projektov s strani države. Pri monopolu pa že po definiciji kvaliteta storitev pada. Hkrati pa se z monopolom povečuje tudi tveganje za korupcijo.
Tehnologija aneksov je uveljavljena že dolgo, država dela projekte na zalogo , ki gredo v izvedbo praviloma po desetletju in so potrebni popravki in prilagoditve , ki stanejo . Naknadna ugotovitev apnenca na trasi pa je nateg brez primere, ker ni mogoče, da sondiranje tal ni bilo izvedeno pravočasno oz. da vrsta tal ni bila predmet projekta. Arheološka izkopavanja niso nič posebno novega in so uzakonjena in bi jih moral predvideti in ovrednotiti vsak razpis, ker so strošek investitorja ( mimogrede kaj so žličkarji našli ali ugotovili ni jasno) . Pazljiv izkop predviden že v projektu iz 2007 pa kot bistven razlog za zamude ni bil predviden v popisu del in ovrednoten ! Halo !!!
Tovrstno poslovanje ima več imen, toda dokler je davkoplačevalska malha na razpolago denar za "naše napake" in "naše" izvajalce ni problem . Bojim se, da ponavljamo že videno zgodbo gradbincev,ki nima z gradbeništvom kot panogo nobene zveze.
Prepletenost sodelovanja z delom na projektih se kaže tudi s prepletenostjo z nadzorstvenimi funkcijami. Damir Topolko je predsednik nadzornega sveta podjetja DRI, podjetja, ki mu DRSI odda največ poslov. Hkrati pa tudi DRSI predstavlja največjega naročnika za podjetje DRI. Zanimivo je, da inženirsko podjetje DRI, ki se ukvarja predvsem z gradbenimi projekti, nima niti v ožjem poslovodstvu niti v nadzornem svetu nikogar, ki bi bil po izobrazbi inženir gradbeništva...piše Mirko Troha na: damijan.org/2018/03/...more-61205
sporočil: 45
Predlog časniku Finance: Predlagam, da novinarji izdelate semafor
(podobno kot ga je nekoč Pahor za reforme), v katerem boste redno
objavljali zviševanje cen gradnje 2. tira Divača-Koper. Ne pozabiti
tudi na partnerstvo Madžarske, ki bo državljane Slovenije
dolgoročno dodatno udarilo po žepih.
sporočil: 4.272
Zadnja sprememba: robi2107 10.07.2018 08:34
[marbr]Čaka, da pride njegov Časar iz čuze, da potem skupaj zavihata rokave. A ti res verjameš, da bo potem kaj drugače??? Svašta. Ti povem nekaj: ne bo, samo drugi našivaši bodo prišli h koritu. Če se iz preteklih "desnih" vlad nisi naučil, kako to gre, ti ni pomoči.
Ma kje si Janez?
#preprodalismoorožjaza140miomarkindenar pobasalivžeperačunovpanikolipoložili.press
#ni važnodajepismenvažnodajenaš.press
Aja, Lovšin se pa že pripravlja. Lol
sporočil: 380
Torej je Kolektor za aneksi za dodatna dela (karkoli že so) skupaj
"pokasiral" komaj dober 1% več, kot je bila ponudba
drugpovuvrščenega na razpisu?
Grdi Grdi Kolektor in Grda Grda neučinkovita država...
Grdi Grdi Kolektor in Grda Grda neučinkovita država...
sporočil: 1.267
Kot vedno, NATEG.
Nič več ni presenečenje.
Smo že vedeli, kaj bo, na podlagi preteklih izkušenj.
Vendar se iz njih nič ne naučimo.
Slab izobraževalni sistem in slabo novinarstvo.
Nič več ni presenečenje.
Smo že vedeli, kaj bo, na podlagi preteklih izkušenj.
Vendar se iz njih nič ne naučimo.
Slab izobraževalni sistem in slabo novinarstvo.
sporočil: 10.224
Kje pa so spet dežurni zagovorniki države, ki nam bodo očitali, da
nismo strokovnjaki in da je anex čisto ok?
sporočil: 4.775
Glede na to, da je razlika med najnižjo in najvišjo ponudbo 7
milijonov evrov se bo za najmanj toliko nabralo tudi aneksov.
Strani: 1