Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[Endimion]
Jani, govoriva o avtomobilski tovarni, ki je DEL Koncerna. IN ta koncern je v svetu postavil že svašta nekih proizvodnih linij. In je povsem normalno, da ima mama nek inženiring, ki skrbi za optimalno sestavo in alokacijo resursov po onih proizvodnih mravljicah spodaj. Velja tako za politiko proizvodnje (Kaj se dela kje inm koliko), kot za naložbe v opremo.

Kaj naj jim pa FURS gleda po knjigah? Da so predrago kupli presirne stroje za pločevino? Lakirne robote? Sploh lahko primerjajo to? Ne morejo. In konec koncev Katerakoli predraga nabava gre v skodo lastnika.
In na škodo plačanih davkov na dobiček v Sloveniji. Zato bi jim FURS moral gledati v knjige. Kaj pa bi tam našli in ali bi sploh znali kaj najti, pa je drug problem.
Jebali bi jih lahko edino na temu, če bi Revoz prodajal svoje izdelane avtomobile nekim tretjim osebam direktno DRAŽJE, kot svoji mami. To pa mislim, da ni težava, če pomisliš da je praktično edini kupec Renault SaS iz Francije. Nekaj nakupi še Renaultova hčera za marketing in prodajo v Ljubljani (Renault Nissan Adria).
No, za začetek ne verjamem, da Adria avte kupuje ceneje od mame v Franciji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2715366

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.312
Lubi bog... Francoz drzi na Revozu lih toliko RVC ja da ima tu podjetje place amortizacijo in nekaj malega dobicka. Renault je delniska druzba ki ima delnicarje v Franciji. In on mora imeti dobicek tam. Pa saj ima tudi razvojni oddelek tam. Pa oblikovalskega pa se kaksnega... Vse to se placa iz razlike ned prodajno ceno vozila pri trgovcu (Real na primer) in proizvodno ceno ki jo ima dejansko Revoz.

Po koliko si prodajajo firme znotraj skupine Renault je docela nepomembno. Razlika bi nastala le, ce bi bil Real na primer direktni kupec Revoza. Takrat mu mora Revoz prodati pod enakimi ali primerljivimi brutto cenami kot prodaja svoji mami v Pariz. Tako jr davcna pofukala mojega prijatelja. Mel je dve firmi. Na eni kafic na drugi pa prodajo kofeta na debelo. In so ugotovil da sam sebi kofe prodaja bistveno ceneje kot ostalim, zunanjim strankam. In je dobil po pesi. Z macol'co :)

Francoz nima interesa tu nabijat marzo, ker ima all in all nekje drugje po avtomobilu visje odhodke. Se enkrat. Revoz ni nalozba Renaulta. Je njegova tovarna. Bolj osnovno sredstvo kot pa delnica...

Ne morete jemati odnosa Renault - Revoz na enak nacin kot Apple - Foxconn. Revoz ni dobavitelj. Je proizvodnja.

Strani: 1