Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Za dosego posamičnih faz kot tudi uvedbo celotnega procesa se mora podjetje postaviti v vlogo kupca, zagotoviti združevanje dizajnerskega razmišljanja z drugimi pristopi (npr. "agile" ali "lean") ter na koncu vključiti celostno dizajnersko razmišljanje v operativni protokol podjetja.
Ko je korporativni bullshit tako prazen, da ga je nemogoce prevesti brez da bi izpadel idiotsko :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2715068

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
[NemirniTujec]
> Za dosego posamičnih faz kot tudi uvedbo celotnega procesa se mora podjetje postaviti v vlogo kupca, zagotoviti združevanje dizajnerskega razmišljanja z drugimi pristopi (npr. "agile" ali "lean") ter na koncu vključiti celostno dizajnersko razmišljanje v operativni protokol podjetja.

Ko je korporativni bullshit tako prazen, da ga je nemogoce prevesti brez da bi izpadel idiotsko :-)

Ali imaš kaj izkušenj z design thinkingom? Sploh veš, kaj je to (ja, članek tu ne pomaga)? Si morda že kaj poizkusil s to metodo?

Strani: 1