Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rename sporočil: 12.398
Zadnja sprememba: rename 10.05.2018 18:16
Simona: se enkrat - Standing ovations!
Vsekakor bom sel na referendum in glasoval PROTI, ceprav sem sprva mislil nedeljo bolje izkoristiti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2711138

Strani: 1

MarijanMacek sporočil: 2.252
[rename]
Simona: se enkrat - Standing ovations!
Vsekakor bom sel na referendum in glasoval PROTI, ceprav sem sprva mislil nedeljo bolje izkoristiti.
Se bojim, da ti in vam podobnim na referendumu ne bo uspelo. Vprašanje je samo ali bo na referendum šlo vsaj 10% volilcev. Sicer je pa včerajšne soočenje pokazalo vso bedo "proti" strani in nebogljenega državljana K. So namreč rekli nekateri politiki recimo iz SDS:

10 let zvesto služil si cesarju, nakar oddali smo te mesarju.

Sicer mi pa še vedno ni jasno, leto nazaj smo bili priča inovativni rešitvi z dvigovanjem vlakov (dr. D) z nekakšnim vozičkom. In ni minilo leto, že predlagajo drugo inovativno rešitev strm predor, menda kar 40‰. In nihče od teh "strokovnjakov" se še ni vprašal, kako težek vlak pa lahko lokomotive sploh vlečejo v takšen klanec. Preprost račun pokaže, da dandanes vozita iz Kopra navzgor po progi z nominalnim vzponom približno 25‰ dve 4 osni lokomotivi, resimo SŽ541, vlakovna vleče in doprežna na sklepu vlak potiska, vlake teže 1.600 ton. V predpisih za obremenitve vlečnih in odbojnih naprav je še malo rezerve, lahko bi vlekla največ 6 osna lokomotiva, doprežna je pa že sedaj obremenjena do dopustne meje. Tako bi lahko vlekli že sedaj 2.000 ton. V primeru 40‰ klanca bi pa to znašalo 1250 ton, neupoštevaje sam upor proge, ali 1.000 ton manj od vlakov ki že vozijo na JŽI v RS. Zaviranje tovornih vlakov na 40‰ spustu pa trenutno ni zajeto v nobenem predpisu v Evropi, so pa znani problemi na obstoječi progi. Verjetno bi se tovorni vlaki spuščali s strelovito hitrostjo kakšnih 30 km/h, saj že dandanes na prenekaterem klancu tovorni vlaki ne smejo preseči 55 km/h. Baš silna inovacija bi bila to. Na vrhu klanca pa ponovno sestavljanje vlakov etc, saj si noben prevoznik ne želi prevažati vlakov s samo 1/2 obremenjeno lokomotivo naprej....

Še vedno je pa pri teh "strokovnjakih" (za narodnostba vprašanja) odprto vprašanje, če je ta 3 (tretja) inovativna rešitev dokončna..... Vsi pa vemo, da je proga nujno potrebna, dobršen del Slovenije je tako brez potniške povezave s centrom države.

Zanimivo je pa, da se noben ne vpraša, zakaj na AC niso klanci 10%, vsak kamion bi jih zmogel, seveda bolj počasi. Pa koliko bi prihranili pri gradnji.

Strani: 1