Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[hocevarb]
“We’re definitely going to be improving our Supercharger’s technology. The thing about a 350 kW charger is that it doesn’t actually make a ton of sense, unless you got a monster battery pack or have like a crazy high C rating…
Ja, tako. Tukaj ima Musk celo prav (marsikje nima), verjetno zato, ker je edini ki ima izkusnje s hitrim polnjenjem, in verjetno tudi s stanjem baterije po polnjenju (hitro polnjenje ji skodi). Vsi ostali samo teoretizirajo, v glavnem.

Se to: C rating je hitrost polnjenja, izrazena s kapaciteto baterije, tako cez palec.

C je kapaciteta, recimo 50 kWh. Polnjenje/praznjenje z 1C pomeni potem polnjenje/praznjenje z 50 kW, z 10C bi pomenilo 500kW, itd.

Problem baterij (tehnologij/kemij) z veliko kapaciteto/gostoto je recimo, da jih ne mores tako hitro polniti kot one bolj primitivne, eden od razlogov je pa tudi toplotna izguba.

Kot smo ze poracunali na forumu, ce polnis z 90 kW, imas recimo 9-20 kW toplote za odvajati s hladilnim sistemom (spomnite se, tipicen kalorifer je 2 kW na najvecji moci), ce polnis na 300 kW, bi imel 27-60 kW za odvajati skozi hlajenje (centralne peci na olje, ki smo jih instalirali v socializmu so bile 30kW za precej velike socialisticne bajte, z relativno slabo izolacijo, za primerjavo!)

60 kW toplote odvajati iz avta hec, sploh v bolj toplem vremenu. To je recimo tako cez palec toplota, ki nastane pri maksimalni moci 100kW avtomobilskega motorja (bencinarja), ampak ko tiscite gas do konca v bencinarju, ponavadi ne stojite na mestu, in je hlajenje lazje.

Pri teh stevilkah pridemo do celega kupa stvari na katere laiki niti ne pomislijo... od teze kablov (hello zenske voznice manjse postave in lastne teze 50 kil) do potencialno divje nevarnih napetosti, ki bi rabile ESD zascito (vesoljsko obleko).