Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bigl sporočil: 18.363
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere. In pa seveda to, da se ne sekiraš, ko se z Nivo voziš, ne vprašat kje vse:-). Delana je za ruske razmere (kjer delujejo enostavne zadeve), kjer vsa evropska in japonska "šminkerija" odpove, razen nekaterih izjem. Lep dan.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2710177

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[bigl]
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere. In pa seveda to, da se ne sekiraš, ko se z Nivo voziš, ne vprašat kje vse:-). Delana je za ruske razmere (kjer delujejo enostavne zadeve), kjer vsa evropska in japonska "šminkerija" odpove, razen nekaterih izjem. Lep dan.
Problem Nive je, da je biorazgradljiva.
Polna rje pride že iz tovarne. :)

Skratka, brez konkretnega vzdrževanja, bo z Nivo konkretna jeba.

Je kar nekaj japončkov, ki so fool proof in zmorejo več kot Niva, samo je treba odštet kak cekin več.

Mestni terenci so pa druga kategorija ...
chef sporočil: 2.986
Niva ima sredinsko zaporo, zadnjo imajo pretezno pickupi pa se tam ti ne pomaga kaj dosti (denimo v klanec), ce ni nalozen, ker mu prej zanese zadek kot pa da bi potisnil dalje. Na koncu je veliko odvisno od gum (in vitla :) Je pa niva res robustna, pri nasih cenah pa jo je vseeno kar skoda ;) V Bosni je pa malo drugace, tam je tudi precej pogosta na cestah. Btw, pri dusterju je namesto reduktorja kar dolga prva, tudi pride prav.
anon-154083 sporočil: 6.570
[bigl]
Največ sta vredna reduktor in zapora zadnje špere.
Špera = zapora

Zapora zadnjega diferenciala ali špera zadnjega diferenciala, bolj po domače.

Strani: 1