Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: UKIG
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 23.04.2018 12:00
Problem turističnega dela je, da prinaša izgubo in ni mogoče
vedeti, kdaj se bo to končalo. S prodajo Krvavca bo ta izguba samo
še višja, ker je le ta eden izmed redkih posloval pozitivno. Take
stvari je potem pač težko prodati kot celoto in izguba pade na
skupino.Skupina ima na drugi strani 90+% prihodkov iz avtomobilske industrije in tako dobiš podjetje, ki je razdvojeno v dve panogi. Ena panoga dela izgubo, druga je pa odvisna od "enega" dobavitelja. Če to ni nevarno, potem pa res ne vem.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708838
Strani: 1
sporočil: 1.470
(Tudi) Glede turističnega dela oz. Krvavca se motiš. S prodajo je
Unior prodal asset, ki je sicer nekaj nosil, a to je statistična
napaka. Bolj pomembno je, da se je znebil kar nekaj dolga, še bolj
pomembno pa, da se je znebil tudi potrebe po investicijah v
prihodnjih letih. Celokupno dobra novica za lastnike.
sporočil: 652
[tilenrexi]Avtomobilska industrija je temeljna industrija za nas, ko bo tam počilo, bo počilo povsod, pa naj bo to ukig ali iekg, to je pa menda ja jasno…
Problem turističnega dela je, da prinaša izgubo in ni mogoče vedeti, kdaj se bo to končalo. S prodajo Krvavca bo ta izguba samo še višja, ker je le ta eden izmed redkih posloval pozitivno. Take stvari je potem pač težko prodati kot celoto in izguba pade na skupino.
Skupina ima na drugi strani 90+% prihodkov iz avtomobilske industrije in tako dobiš podjetje, ki je razdvojeno v dve panogi. Ena panoga dela izgubo, druga je pa odvisna od "enega" dobavitelja. Če to ni nevarno, potem pa res ne vem.
Glede turizma pa se strinjam s poopmezajebava, nej dodam še, da je s prodajo Krvavca postal še manj pomemben kot prej….
Strani: 1