Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[1357]
Kle ste se zapeli na lokalnem prevozu pozabili pa na bistveno rak rano SŽ; medregiske povezave. Ni problem Ljbljana-Kamnik, problem je Ljubljana - Koper ali Ljubljana-Jesenice ali pa Ljubljana - Maribor. In ko bodo medregiske povezave postale vsaj relativno časov učinkovite bo tudi prevoz z vlaki postal zanimiv za zelo širok krog uporabnikov. Do tedaj bo pa tako ali približno tako kot je danes. In to je vsa zgodba potniškega prometa po železnicah, nove garniture ne bodo nič spremenile če ne bodo časovno učinkovite. Če boš iz Kopra ali maribora prišel v center Ljubljane v cca 1uri in pol bo stvar zanimiva, če tega en bo bo še vedno osebni avto najbolj zaželjen prevoz.
... in to seveda ne bo mogoce, ce mora vlak stati se v Rimskih Toplicah, Ponikvi, Savi, Lazah in kar je se postaj na katerih prakticno ziva dusa ne vstopi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708141

Strani: 1

1357 sporočil: 7.095
Zato pa je potrebno ločiti potniški promet na lokalne in regionalne prevoze in je stvar relativno enostavno rešljiva.
anon-202165 sporočil: 970
[bc123a]

... in to seveda ne bo mogoce, ce mora vlak stati se v Rimskih Toplicah, Ponikvi, Savi, Lazah in kar je se postaj na katerih prakticno ziva dusa ne vstopi.
Itak. Slovenija je sicer res majhna, vendar regionalni vlak pač ne more ustavljat pri vsaki pasji uti. Majster iz Ponikve naj se pa pač pelje z lokalcem do prve večje postaje. Tako kot oni iz Uršnih sel :)

Strani: 1