Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 05.04.2018 11:33
[matjazfinance]
> [tstih]
> Morate se nauciti brati clanke, je del funkcionalne pismenosti. Prvi korak je, da prenehate gledati risanke o Wileyu Coyotu, ker tisto ni resnicnost. Kar v clanku zares pise je, da bo v BTC reklamna akcija za Audi. Saj ne verjamete, da Nemci potrebujejo zaprto skladisce na robu Ljubljane za testiranje avtonomne voznje?

Ni vam treba skrbeti za mojo funkcionalno pismenost, hvala.
Vi pa se morate sprijazniti, da forumaši včasih članek preletimo le diagonalno (ali pa še to ne) in v komentar napišemo kaj, kar se nam zdi zabavno. No, vi pa ne delujete kot posebno zabaven človek oziroma kot nekdo s smislom za humor in zajebancijo, kaj čmo.
Ni tu nobene zajebancije, in nobeno opravicevanje ni potrebno.

Naslov clanka pravi Kako Jože Mermal skladišča spreminja v testni center za samovozeče avte.

Nikjer ne vidim demantija. Finance, poslovni casopis, trdijo da bo Mermal uporabljal infrastrukturo BTC za testiranje samovozecih avtov. Tocno to trdijo. Boli me kurac ce je naslov clickbait. Tudi naslov ne sme biti lazniv. Naslov izpade verodostojen ravno zato, ker gre za posebno okolje, (domnevam) v zasebni lasti.

Ravo taksne bedarije so razsirile famo o AI, ki jo caka neizbezna zima, kot vsa overhyped podrocja. Krivi so pa tudi v veliki meri tudi novinarji. Ja, krivi!

Torej, jaz pravim da bo BTC uporabljal svoj nakupovalni center kot zivi poligon za avtonomne avte. Finance to pravijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705968

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[bc123a]
Ni tu nobene zajebancije, in nobeno opravicevanje ni potrebno.

Naslov clanka pravi Kako Jože Mermal skladišča spreminja v testni center za samovozeče avte.

Nikjer ne vidim demantija. Finance, poslovni casopis, trdijo da bo Mermal uporabljal infrastrukturo BTC za testiranje samovozecih avtov. Tocno to trdijo. Boli me kurac ce je naslov clickbait. Tudi naslov ne sme biti lazniv. Naslov izpade verodostojen ravno zato, ker gre za posebno okolje, (domnevam) v zasebni lasti.

Ravo taksne bedarije so razsirile famo o AI, ki jo caka neizbezna zima, kot vsa overhyped podrocja. Krivi so pa tudi v veliki meri tudi novinarji. Ja, krivi!

Torej, jaz pravim da bo BTC uporabljal svoj nakupovalni center kot zivi poligon za avtonomne avte. Finance to pravijo.
Ja imaš prav, ni potrebno opravičevanje, in tudi nisem imel tega namena. Ampak sem začel pisati precej bolj strupen odgovor, pa sem se premislil in šel v bolj vljudno smer, očitno me je preveč zaneslo v prijaznost, jebiga. :)

Sicer pa se ne mislim preveč ostro prepirati z nekom, ki povsem nekritično propagira samovoze in niti malo ne sprejema pomislekov. Ter ljudi, ki jim je vsaj približno kaj jasno, zmerja s funkcionalno nepismenimi ludisti. Le kar tako naprej, ošabnost jih bo pokopala...
pobalin sporočil: 14.456
[bc123a]
Torej, jaz pravim da bo BTC uporabljal svoj nakupovalni center kot zivi poligon za avtonomne avte. Finance to pravijo.
Tudi Delo razumem tako, je pa njihov članek vsaj malo bolj inteligentno zapisan. Če prav domnevam, pisanje od tam najbrž ni najbolj lahko, ker očitno so spet prodajali za tri tire in šest pomolov megle.
Njen direktor Danijel Avdagič pravi, da bodo 27. aprila na območju BTC pripravili predstavitev avtonomne vožnje; proizvajalci, ki se bodo odzvali povabilu (sodelovanje je že potrdil Volkswagen), bodo na manjšem odseku prikazali, kako takšno vozilo deluje. [To je IMHO potrditev teze Tstiha]
AV Living Lab bo v sklopu tega pokazal hitri internet z mobilno tehnologijo pete generacije in delovanje platforme, zgrajene na podatkovnih blokih, ki bo na mapi BTC prikazovala zbiranje kilometrov in njihovo koriščenje. Po mnenju Avdagiča je namen ustanovljenega partnerstva poiskati dodatne poligone za testiranje avtonomne vožnje, svojo vlogo pa vidijo v digitalizaciji, ki bo izšla iz avtonomne vožnje - da bodo iskali odgovor, kaj bomo počeli, ko ne bomo držali volana (interakcija vozila z obiskovalci, infrastrukturo, spletna varnost).
Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, ki podpira partnerstvo, je poudaril, da je Slovenija pred kratkim podpisala sporazum z Avstrijo in Madžarsko za spodbujanje preizkušanja avtonomnih vozil tudi v zunanjem okolju. V državnem zboru je prav zdaj predlog sprememb zakonodaje, s katerim bi se omogočilo, da bi na določenih cestah, ki bodo ustrezno označena, potekala takšna testiranja. Sprejeta naj bi bila še v tem mandatu.
Nemška vlada je lani izdelala pravila o samovozečih avtomobilih, s katerimi je izenačila človeškega voznika z računalniškim. Zakon predvideva, da mora človeški voznik prevzeti nadzor nad avtomobilom, če ga k temu pokliče sistem ali če spozna, da ni več pogojev za visoko ali popolnoma avtomatizirano vožnjo. To po prepričanju nekaterih pomeni, da v nasprotnem primeru voznik lahko počne, kar hoče. Drugi pa opozarjajo, da je voznik še naprej odgovoren za vožnjo in mora biti ves čas v pripravljenosti, da prevzame volan.
Kritiki menijo, da ni natančno določeno, kdo odgovarja za morebitne nesreče, čeprav bodo vozila opremljena s črnimi skrinjicami, ki bodo hranile podatke o vožnji. V nemškem združenju za varstvo potrošnikov so predlagali, da naj odgovornost za morebitne nesreče med avtonomno vožnjo prevzame proizvajalec avtomobila. Lanski zakon ne more biti zadnja beseda avtonomne vožnje, zato bo Nemčija spet preverjala skladnost zakonodaje z realnostjo na cestah, ustanovili pa so posebno komisijo pod vodstvom nekdanjega ustavnega sodnika Uda Di Fabia za dodatna priporočila o reševanju etičnih dilem takšne vožnje. Pravniki, filozofi, teologi, inženirji, informatiki in varuhi potrošnikov so zapisali, da mora imeti varstvo človeka prednost pred vsem drugim, programska oprema in tehnika pa se morata prilagoditi njemu in ne obratno. Izrazili so tudi dvome o centralnem vodenju prometa, ki lahko pomeni zlorabe in manipulacije.
www.delo.si/prosti-c...ozila.html

Strani: 1