Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 02.04.2018 11:51
[alek14]
> [NemirniTujec]
> > [alek14]
> > > [NemirniTujec]
> > > Sele zdaj se stvar pocasi premika. Da se ljudem odpusti tako davek na izpuste kot okoljski standardi samo zato, ker vozijo avto letnik 1997, ko teh standardov se bilo ni, je absurd.
> >
> > Ni absurd, Imenuje se zaupanje v pravo. To pomeni, ko danes nekaj kupiš, kar je skladno z vsemi današnjimi standardi, lahko zaupaš, da boš tisto lahko uporabljal skozi življensko dobo.
>
> Naceloma imas prav... ampak ce se po 10 letih ugotovi da je stvar strupena, je vseeno bolj smiselno da se ti nalozi popravke kot pa da se vztraja pri nedotakljivosti.
>
> Lahko se denimo doloci dolzina "zivljenjske dobe" v visini dveh ali treh garancijskih dob ipd.
>
> Pac neka sorazmernost mora biti...

Če obstaja poseben družbeni interes, se v takih primerih izda prepoved in izplača odškodnina za neizkoriščeno dobo. Ko je Nemčija ukazala zaprtje JE, je morala vlada odšteti več miljard za odškodnino energetskim velikanom za škodo, ki jim je nastala, ker ne morejo JE izkoristiti, kot je bilo prej dogovorjeno s prejšnjimi vladami.
Najbrz tudi za avtomobile to obstaja - denimo s prakse recallov - a je proizvajalc dolzan napraviti recall na 12 let starem avtu, ce se feler tako pozno pokaze? (Ker je denimo trajalo 10 let, da je nek slabo narejen del sel v kurac in je zdaj avto nevaren ipd?)

Ker po drugi strani, kot lastnik se lahko gladko jebes ce drzava naknadno zgolj superobdavci poljuben razred avtomobilov (nic ti niso prepovedali, samo davek je brutalen) - v UK se pogosto spreminja road tax, povsod se spreminja davek na gorivo itd...

Meni se denimo zdi da so visoke place v sloveniji neformalno prepovedane - lahko jo sicer imas, ampak ti vzamejo skoraj 60% :-)