Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Veter se obrača proti tehnološkim velikanom
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2704823] 28.03.18 20:28 · odgovor na: (# 2704820)
[bc123a]Ko se bo število teh avtomobilov povečalo zna biti glede tega še huda štala. Recimo če bi se zgodilo kakšno verižno trčenje na avtocesti in bi zgorelo več takih vozil. Bi znalo biti to kar pogubno za EV. Nekako tako kot nesreča Hindenburga. Malo pretiravam, ampak priljubljenost EV bi lahko kar precej padla.
> Tesli še niso pojasnili, ali je nesrečo zakrivil avtopilot, v preiskavo pa se je vključil tudi ameriški urad za varnost v prometu.
Prvic. NTSB se je vkljucil zato, ker je avto po nesreci zajel pozar, ki je bil neprimerljivo hujsi in tezje ugasljiv kot pozar posode za gorivo klasicnega avtomobila. Litij-ionske baterije gorijo s peklenskim ognjem, ki potencialno ne rabi zunanjega kisika:
chemistry.stackexcha...is-on-fire
Drugic. Zaradi peklenskega ognja je bil avto tako poskodovan (voznik pa mrtev), da je k vragu sel racunalnik in spominske enote avta z vsemi logi, zato Tesli ni uspelo ugotoviti nicesar o dogajanju pred nesreco.
> Največ med IT-elito je v obravnavanem obdobju izgubila delnica kalifornijskega izdelovalca električnih vozil TeslaMogoče po tisti, po kateri je Uber zgolj aplikacija in ne taxi podjetje, ki ima svojo aplikacijo? :)
Tretjic, po kaksni logiki je Tesla IT firma?!?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704823
Strani: 1
[#2704860] 29.03.18 07:59 · odgovor na: (# 2704823)
[sopranos]Mogoce po logiki da se naslanjajo na Muskove sanje namesto da dobre prakse in izkusnje drugih proizvajalcev? Ocitno je Tesla resno zajebal z avtomatizacijo linije. Roboti namrec niso zastonj in ocitno je veliko dela tudi na zahodu, ki ga lahko clovek naredi ucinkoviteje.
> Tretjic, po kaksni logiki je Tesla IT firma?!?
Mogoče po tisti, po kateri je Uber zgolj aplikacija in ne taxi podjetje, ki ima svojo aplikacijo? :)
techcrunch.com/2018/...lysts-say/
But while all that exotic capital might allow Tesla to remove 5 workers, it will then need to hire a skilled engineer to manage, programme and maintain robots for $100 an hour (our estimate of a robotic engineers’ hourly rate).
So the net labour saving may be only $50 per unit. Yet putting the automation into the plant seems to involve an apparent capital cost that’s $4,000 higher per unit of capacity than for a normal plant. If the product is built for 7 years, that’s over US$550 of additional depreciation per unit built. It’s hard to see an economic case even if somehow the Fremont Model 3 line can be made to work. So why exactly has Tesla taken this route? It’s unclear.
Strani: 1