Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 27.03.2018 14:47
[rename]
Tole postaja vedno bolj čudno.
Ali to pomeni, da Uber razvija povsem svoj sistem avtonomne vožnje, ki je neodvisen od komponent, ki so že na voljo v tem volvotu? Zakaj potem to sploh testirajo na vozilu, ki že ima "anti-collision" sistem?
In kot berem na Bloombergu, je Uber kupil 24.000 takšnih volvotov???
1) Ti sistemi ki jih komercialno najdes so relativno primitivni, ker morajo biti poceni. Vsi jih izklopijo, to tu ni bil problem.
2) Volvotov vgrajen sistem dela s pomocjo kamere in (morda) radarja, in stane tezko vec kot jurja.
3) Volvotov sistem deluje samo do hitrosti 30 milj na uro, ker zaradi preproste tehnike se vedno trpi za napacnimi pozitivi in bi nepotrebno bremzanje pri velikih hitrostih lahko bilo zelo nevarno, se posebej ce se je sistem zmotil in ovire dejansko ni.
4) Lidarji ki jih uporabljajo prakticno vsi za avtonomno voznjo stanejo 50.000 EUR in vec. Taksen Lidar je tudi z ze enostavnim algoritmom izogibanja precej boljsi od cesarkoli, kar najdes vgrajenega v avte.

Tako, da to, da so izklopili volvotov sistem ni issue. Ce mi kupis en tak lidar ti v enem mesecu naredim sistem, ki ne bo povozil pescev, in bo bistveno bolj zanesljiv kot karkoli kar je sedaj na trgu. 50K EUR press :)

Tisto kar pa je novega in je mene sokiralo, je dejstvo, da je Uberju Arizona z dekretom prepovedala testiranje. Kar mi da misliti, da je NTSB ze odkril vzrok nesrece, da je ta katastrofalen (recimo da so se odlocili voziti brez Lidarja) in specificen za Uber.