Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).

*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704177

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
Meni zadošča Pajero GLS V6 (ki v paketu vključuje tudi avtomatski menjalnik), ker imam dostop do poceni bencina. Frajerji v soseski, ki redno vozijo v puščave, pa se izogibajo avtomatike. Sem ti že povedal zakaj.
Za Slovenijo očitno zadošča tisto kar je opisano zgoraj, razen za vojsko, gozdarje, lovske inšpektorje .... pa tudi oni, ko tugotavljaš sam, za "heavy duty" raje vzamejo traktor. Ga je lažje vzdrževat, pa tudi s terena se boš lažje vrnil brez tuje pomoči.
abrame sporočil: 1.628
Bistveni del towing package-a pri avtomatiki je možnost ročnega prestavljanja v nižjo prestavo, ki jo potrebuješ pri spuščanju po strminah, da ti vozilo ne uide "nizbrdo", ker potem več ne boš vozil ti, temveč fizika ....
No, bo zadostovalo, ali bomo izvedeli še kaj novega za doplačilo paketa v vrednosti nekaj EUR 100?

Strani: 1