Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 21.03.2018 15:51
[Irbis]
S tem absolutnim upoštevanjem bi lahko postal ovira na cesti in tako še nevarnejši. Ko sem spraševal par let nazaj Američane, kako natančno upoštevajo omejitve, sem dobil odgovor, da tipično vozijo do 10 % čez omejitev, bolj točno se držijo le na nekaterih odsekih z bolj tečno lokalno policijo. So me posebej opozorili, da naj ne vozim prepočasi in naj se prilagajam splošni hitrosti.
Tole stališče je dokaj problematično, predvsem pa je ta razlaga smiselna v kontekstu 'človeških' voznikov, ki se znajo neprimerno bolje prilagajati kot trenutni AI (pustimo ob strani pijane, drogirane ali podivjane voznike).

Saj človeška zdrava pamet bo tudi prevozila polno črto - recimo da je na cesti ustavljen pokvarjen avto in ne moreš drugače mimo njega; robotski avto bo pa ostal na svoji strani polne črte, dokler se ovira ne odstrani.

Ampak kako se bo robotski avto "prilagajal splošni hitrosti"? Če mimo njega na avtocesti zdrvita dva mulca, ki dirkata s svojimi BMWji - a bo pospešil na 200 kmh, da ju ujame in se "prilagodi prometu"? In v tejle konkretni nesreči, ki se je zgodila ponoči, morda ni bilo drugega prometa, komu se je avtomatski Volvo prilagajal s hitrostjo?


Ampak moj glavni point ni bil vožnja 3 mph čez omejitev. Problematično je, če avto ni vozil po omejitvah, pri čemer je vzdrževanje hitrosti X najmanjši tehnični problem - kako je potem šele z vsemi drugimi parametri, ki naj bi jih vozilo upoštevalo?