Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Irbis sporočil: 173
[matjazfinance]
> [alpenjodel]
> Skratka, tole je fail.

Ja.
In ponovno so povedali, da je 'avtopilot' vozil nad omejitvijo - kako je to mogoče?
Samovozeči avto bi moral absolutno spoštovati prometne predpise in hitrostne omejitve.
S tem absolutnim upoštevanjem bi lahko postal ovira na cesti in tako še nevarnejši. Ko sem spraševal par let nazaj Američane, kako natančno upoštevajo omejitve, sem dobil odgovor, da tipično vozijo do 10 % čez omejitev, bolj točno se držijo le na nekaterih odsekih z bolj tečno lokalno policijo. So me posebej opozorili, da naj ne vozim prepočasi in naj se prilagajam splošni hitrosti.
Načeloma je promet najbolj varen, ko se vsi vozijo z isto hitrostjo, zaradi tega je v ZDA to, da je nižja omejitev za avtomobile na avtocestah kot pri nas, prednost, ker potem tovornjaki vozijo enako hitro kot avtomobili in jih ni treba prehitevati.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2703655

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 21.03.2018 15:51
[Irbis]
S tem absolutnim upoštevanjem bi lahko postal ovira na cesti in tako še nevarnejši. Ko sem spraševal par let nazaj Američane, kako natančno upoštevajo omejitve, sem dobil odgovor, da tipično vozijo do 10 % čez omejitev, bolj točno se držijo le na nekaterih odsekih z bolj tečno lokalno policijo. So me posebej opozorili, da naj ne vozim prepočasi in naj se prilagajam splošni hitrosti.
Tole stališče je dokaj problematično, predvsem pa je ta razlaga smiselna v kontekstu 'človeških' voznikov, ki se znajo neprimerno bolje prilagajati kot trenutni AI (pustimo ob strani pijane, drogirane ali podivjane voznike).

Saj človeška zdrava pamet bo tudi prevozila polno črto - recimo da je na cesti ustavljen pokvarjen avto in ne moreš drugače mimo njega; robotski avto bo pa ostal na svoji strani polne črte, dokler se ovira ne odstrani.

Ampak kako se bo robotski avto "prilagajal splošni hitrosti"? Če mimo njega na avtocesti zdrvita dva mulca, ki dirkata s svojimi BMWji - a bo pospešil na 200 kmh, da ju ujame in se "prilagodi prometu"? In v tejle konkretni nesreči, ki se je zgodila ponoči, morda ni bilo drugega prometa, komu se je avtomatski Volvo prilagajal s hitrostjo?


Ampak moj glavni point ni bil vožnja 3 mph čez omejitev. Problematično je, če avto ni vozil po omejitvah, pri čemer je vzdrževanje hitrosti X najmanjši tehnični problem - kako je potem šele z vsemi drugimi parametri, ki naj bi jih vozilo upoštevalo?
anon-408740 sporočil: 232
[Irbis]
S tem absolutnim upoštevanjem bi lahko postal ovira na cesti in tako še nevarnejši. Ko sem spraševal par let nazaj Američane, kako natančno upoštevajo omejitve, sem dobil odgovor, da tipično vozijo do 10 % čez omejitev, bolj točno se držijo le na nekaterih odsekih z bolj tečno lokalno policijo. So me posebej opozorili, da naj ne vozim prepočasi in naj se prilagajam splošni hitrosti.
To je seveda load of balkans crap. Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti in tako "prilagajanje" samo pomeni, da ko poči, se sprosti toliko več energije.

Prav zanimivo se je peljati iz Avstrije proti Sloveniji. Tam od Gradca naprej se že zazna balkanski vpliv (in veliko slovenskih tablic). No, saj je ok tako, da ni šok za mejo prehud.

PS: zanimiv je tudi pojav balkanskih voznikov, ki v avstriji kar naenkrat brez problema upoštevajo omejitve (naprimer striktno 80 na obvoznici), doma so pa table za omejitev bolj kot ne informacija za nekoga tretjega, ki se jih prav dosti ne tiče (that said, omejitve so marsikje v sloveniji fuknjeno postavljene)

Strani: 1