Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.922
[Glavni forum] Tema: Obsodba: Cerar krade. In to ponavlja.
[#2702567] 15.03.18 10:13 · odgovor na: bozo666 (#2702528)
Odgovori   +    1
[bozo666]
Se strinjam, potrebno pa bi bilo dodati še nekaj dejstev, ki se jih CERAR in žal tudi nekateri drugi sploh ne zavedajo......zelo hitro se namreč lahko zgodi, da se pretovor v Luki Koper ne bo več povečeval-nasprotno, lahko se bo celo nekoliko zmanjšal. ZAKAJ ? Luka Zadar je namreč potencialno dosti bolj prijazna tovorom, ki bodo šli na Madžarsko in naprej-in luko gradijo 100/h, pa še oni bodo priključek na progo Zagreb -Split naredili 3x hitreje kot mi drugi tir.

Drugo je seveda hitra gradnja severne obvoznice mimo SLO-avstrijci gradijo hitro progo, zato bi morali mi povezati s progo Koper in Trst....s tem bi imeli neko varnost, dokler se ne zgradi cenejši 2. tir, saj lahko en sam plaz ali podor pod kraškim robom uniči Luko Koper, saj proge ni moč hitro obnoviti na tako težkem terenu.

Luki pa je potrebno tudi postaviti neki LIMIT glede količine pretovora, kar jih bo sililo tudi v večja vlaganja v potniški promet-da bi Koper postal matična luka za nekaj križark, kar prinese večje učinke kot pretovor......ladjo je namreč potrebno za vsako potovanje oskrbeti z vsem potrebnim,mnogi gostje iz Avstrije ali celo Bavarske, bi prišli dan prej v Koper, prespali, jedli, si celo ogledali kaj v okolici ali po izkrcanju ostali še kak dan v SLO.

Skratka, ker je prostor omejen, je potreben čimvečji izplen na kvadratni meter prostora.....in to ni nenehno povečanje tovora, saj se ta lahko v hipu prepolovi ( nova hitra proga preko Avstrije do Trsta, tuja vlaganja v Luko Reka in praktično že skoraj končana Luka Zadar).

Preden se npr. iz RO-RO ladje iz Port Saida ali Izraela izkrca v Kopru tovornjak, je ta že na Dunaju ali Budimpešti, če se je iz iste ladje izkrcal v Luki Zadar, saj Hrvaško prevozi v max 5-6 urah........to lahko vsak ugotovili v 2 minutah z nekaj kliki, le naša KLIKI to "ne klikne".

Drugi tir pa moramo zgraditi s svojim in EU denarjem, brez Madžarske, a z mednarodnim razpisom....torej tudi z udeležbo izredno učinkovitih Kitajcev ali pa Rusov, saj je njihov tempo v Srbiji res neprimerljiv z našo počasnostjo.

Vsak si lahko sam pogleda kako hitro smo nekoč zgradili "kočevsko progo".....( dejansko v 1 letu ), zdaj pa rekonstrukcijo izvajamo že nekaj let......27 km drugega tira bi gradili 7 let-ne moreš verjet-Kitajci pa so progo Mombasa-Nairobi z 1600 m višinske razlike in cca 500 ali 55o km zgradili v 4 letih......otvoritev je bila lani.

No, ni potrebno iti v Afriko, saj je Srbija bližje...... Hrvaška pa še bližje, saj so se prejšnji teden dogovorili za progo BG-ZG......Hrvaška milijardo, Srbija 250 mil.....razdalja pa je neprimerljiva z našim kratkim tirom, čeprav je teren BG-ZG lažji.......no, sicer pa je Luka pred desetletji sama zgradila dosti hitreje obstoječe progo do Divače kot bi zdaj z mehanizacijo zgradili drugi tir.TEH DEJSTEV SE VLADA OČITNO NE ZAVEDA.
... OK, ker nimam pojma, se v vse drugo ne bom spuščal, ampak ker omenjaš Luko Zadar, me zanima, kdaj si nazadnje pogledal na zemljevid, da bi videl, kako se po morju pride v Zadar in kje bi takšne www.delo.si/novice/o...-plin.html morske pošasti med tistimi otoki manevrirale in parkirale, ko bi čakale na pretovor ... khmm, če zdaj pozabim na posledično uničen turizem v najlepšem delu Dalmacije ...

P.S.: www.google.si/maps/@...2889565,9z ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2702567

Strani: 1

bozo666 sporočil: 3.026
[Glavni forum] Tema: Obsodba: Cerar krade. In to ponavlja.
[#2702591] 15.03.18 11:01 · odgovor na: najobj (#2702567)
Odgovori   +    0
Spoštovani NAJOBJ, kar sami si kliknite na Luko zadar....imenuje se Garešnica.....naredili so nasutje, potem obalo in velik ter nekaj manjših a še vedno velikih pomolov, nekaj mest za trajekte-hkrati mislim , da lahko pristane 3 ali 5 trajektov, nekaj velikih ladij in 2 velikanki.....VSE HKRATI.....toliko, da si boste predstavljali kako tudi v plitvejšem morju z nasutjem nastane velika operativna obala do globine 13 ali 14 metrov ob največjem pomolu, ki lahko sprejme najvećjo ladjo, saj je dolg 340 ali 360 metrov.

Slike so impresivne......slišim , da se zanimajo Kitajci tako za Luko Zadar kot letališče,ki bi ga povečali, pa še progo bi zgradili v rekordnem času........ne vem pa za kakšen denar gre....a Kitajci ga imajo precej.

Strani: 1