Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

usimoncic sporočil: 3.410
[PyotrNovak]
Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.
Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.

Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2695355

Strani: 1

Froc sporočil: 310
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Tested on umans and monkeys, sold to monkeys. Se strinjam kaj so nemski avtomobili. BMW 525 je bil trikrat pri hisi: prvic, zadnjic in nikoli vec. 7000e popravil v 4 letih. Gospodje nemci - zataknite si nekam svoj schrott. Vec kot Ford v 18 letih in pol miljona km.

Saj ne da bi Nemce ali kogarkoli zagovarjal, ampak pri tvojem postu manjka bistven podatek - če si kupil novega BMW-ja. Če nisi, se nimaš kaj pritoževati, ker pojma nimaš kaj vse je tisti avto že dal čez. Jaz recimo sem kupil novo Kio, ker je to kao največ avta za svoj denar. Pa se je izkazalo, da je v mojem primeru bilo največ težav za svoj denar. In jaz se lahko pizdim, ker točno vem kaj se je dogajalo z avtom.

Kolikor vem, imajo težave s kvaliteto vse znamke, tako da nimaš kaj izbirati. Je pa razlika v tem, da premijske znamke malo drugače obravnavajo napake. Vem za primere lastnikov BMW-jev in Mercedesov, ki so doživeli hujšo okvaro precej prej, kot bi se smela zgoditi, pa jim je proizvajalec bil pripravljen pomagati (enemu je dal zastonj dele, drugemu je pondil znižano ceno servisa). Ko je pa moj Ceed po šestih letih začel puščati bencin, so mi lepo povedali, da avto pač ni v garanciji. Zastopnik mi je povedal celo to, da recimo Volvo ima "goodwill policy" in bi v takem primeri verjetno našli kakšno rešitev, Kia pa tega nima.
Kar pozabi na Volvotov goodwill, že prej so imeli problem s servisi, sedaj pa zagotovo ni na bolje, odkar so pod Hrvati. SW updati in SW funkcije na primer, kar probaj posodobiti. In dobiti od njih potem za nezmožnost izvedbe kak odpustek. Veliko sreče. Je bolje da imaš avto z nemškega trga z nemško verzijo SW če želiš, da se kaj zgodi.

Strani: 1