Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Če je poraba UNP 15% nižja od dizla, cena plina pa 40% nižja od cene dizelskega goriva pomeni, da so stroški za gorivo skoraj pol nižji pri uporabi UPN-ja kot dizla. Torej je letni prihranek nekje na leto pri 100.000 prevoženih kilometrih in porabi 28 litrov dizla na 100 kilometrov ter povprečni ceni dizla 1 EURO/liter (odštet DDV), 14.000 EUR-ov na 1 vozilo. Zakaj sploh hočejo subvencije?

Možno pa je, da je OMV prihranke za uporabnike UPN-ja v spotu namerno predstavil dvoumno.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2695148

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.824
[vrac]
Če je poraba UNP 15% nižja od dizla, cena plina pa 40% nižja od cene dizelskega goriva pomeni, da so stroški za gorivo skoraj pol nižji pri uporabi UPN-ja kot dizla. Torej je letni prihranek nekje na leto pri 100.000 prevoženih kilometrih in porabi 28 litrov dizla na 100 kilometrov ter povprečni ceni dizla 1 EURO/liter (odštet DDV), 14.000 EUR-ov na 1 vozilo. Zakaj sploh hočejo subvencije?

Možno pa je, da je OMV prihranke za uporabnike UPN-ja v spotu namerno predstavil dvoumno.
Vrač....V Članku ni omenjen UNP ampak LNG (utekočinjen zemeljski plin-Metan)

Strani: 1