Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-394991 sporočil: 252
[MarijanMacek]
> [tone30]

> Kot vidiš dizelske lokomotive niso več primerne za vožnjo potniških vlkov in so tudi ekološko sporne tudi v tovornem prometu.
>

Dizelske lokomotive lahko vozijo potniške vlake, en del (664 serija) imajo tudi električne generatorje za gretje, vprašanje je, če potniki dobro prenašajo njihov hrup. Nekaterim je to celo všeč, večini verjetno ne. Sicer pa trenutno menda noben redni potniški vlak ne vozi dizelska lokomotiva. V tovornem prometu so pa zaposlene v glavnem na nekih vlakih s premikanjem na postajah v primeru elektrificiranih prog in tovronim prometom na stranskih progah, kolikor ga sploh je.

>Prav tako 85% elektro lokomotiv na Slovenskih železnicah.
>

Tu pa nimaš prav, od če se ne motim 74 delujočih elektro lokomotiv jih je 32 dokaj novih, večsistemskih, najmodernejša možna tehnologija z digitalnim krmiljenjem etc... V bistvu predobre za JŽI v RS, vsaj glede končne hitrosti. Ampak hitre športne limuzine so ljudem bolj všeč kot delovni kombiji. 38 lokomotiv je nekoliko starejših, vendar ne zastarelih, in so hrbtenica tovornega prometa na Štajerskem koncu, so pa še menda 4 (6?) stare 4-osne lokomotive serije 362, imenovane mopedi, ki pa v glavnem služijo potniškemu prometu ob pomanjkanju EM vlakov.
>

> Če gledamo kako ropotajo tuje dizelske lokomotive in naše dizelske lokomotive vidimo, da je kot noč in dan. Tuje ne slišiš in naše pa ropotajo kot tanki, ko strelajo. Zato bi jaz se izognil ocenjevanja kar čez palec in raje pristopil k reševanje dejanskega stanja in ne friziral poročil.
>

A si ti že kdaj slišal in videl kako speljuje Ljudmila, www.youtube.com/watc...8Q4ZgzpTOo (dizelska lokomotiva vzhodnega bloka, še vedno v rabi v (V) Nemčiji in drugih državah in tudi nekaterih privatnih prevoznikih na zahodu).

O politiki SŽ, tovornega prometa, glede nabave lokomotiv se da debatirat. Po mojem skromnem mnenju, delajo precej narobe. Potrebovali bi 6 osne elektro lokomotive, in glej čudo, taka bi iz Kopra prepeljala pol težji vlak (1200 ton namesto 800 ton) kakor današnje lokomotive serij 541 ali 363 in bi do konca izkoristila možnosti sedanjh spenjač na vagonih. Pa ne, mi rabimo hitre lokomotive, ki sicer nikoli ne vozijo prav hitro, saj 95% prometa opravijo na tovornih vlakih....... In tudi na potniških nikoli ne dosežejo kaj več kot 55% najvišje dovoljene hitrosti.
Poglej. Sem pogledal malo po informacijah in poročilih in videl, da so lokomotive 362 izločili iz prometa, ker so zastarele. Potem 342 lokomotive vidim, da vozijo potniške in tovorne vlake. Če sem prav prebral so to mopedi ( v domačem jeziku ali žargonu),kateri vozijo tako tovorne in potniške vlake po Sloveniji in ne smejo v tujino. Če sem te prav razumel je vozni park v čistem razsulu, saj od 160 lokomotiv je sposobnih samo 60 lokomotiv in od teh je 30 novejših. Torej ali lahko takšno podjtje meče polena pod noge drugemu in samo ima vozni park v razsulo.

Sem pogledal neka poročila na katera sem slučajno naletel in videl, da ima SLovenija probleme zaradi prevelikega hrupa, katerega proizvaja železnica celo iz tujine in so zagrožene neke kazni. Me zanima kaj je na tej točki narejeno. Zato bi jaz prvo pred svojim pragom pometal in raje delal v smer, da ne onesnažujem z hrupom in povzročam škodo drugim in sam pobiram dobiček. Drugi pa imajo škodo. Vidiš tukaj je sedaj glavni problem.

Zato vsak operater strmi k temu, da vozi z lokomotivami, katere so prijazne okolju. Pustiva lokalno politiko, katero se frizira.

Če pa gledava svileno pot pa vidimo, da je spet Slovenska politika izolirala razvoj gospdoarstva tako, da je izključila blagovno menjavo na tej poti. Še več razvoju in dostavi določenih sklopov v proizvodnji je onemogočila razvoj globalnih delov in posledično je spet zadan udarec razvoju industrije in proizvodnje. Slučajno sem malo pofirbcal po Sloveniji in videl nekaj čudnih oznak na lokomotivah in to dizelskih. Prav te ne proizvajajo hrupa tako kot naše. Vidiš tukaj pa nas držijo vsi drugi. Tudi z prisilo z spoštovanjem predpisov iz področja hrupa.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2693286

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone30]
> [MarijanMacek]
> > [tone30]
>
> >

Poglej. Sem pogledal malo po informacijah in poročilih in videl, da so lokomotive 362 izločili iz prometa, ker so zastarele.
Lokomotive 342 so že kar nekaj let izločene iz prometa. Muzejski primerek si lahko ogledaš na postaji v Ilirski Bistrici, Lepo urejeno.

Potem 342 lokomotive vidim, da vozijo potniške in tovorne vlake. Če sem prav prebral so to mopedi ( v domačem jeziku ali žargonu),kateri vozijo tako tovorne in potniške vlake po Sloveniji in ne smejo v tujino.
Če kaj vem lahko gredo čez mejo v Avstrijo/Špilje, kako je z Italijo ne vem, ker tja nimajo kaj vozit.

Če sem te prav razumel je vozni park v čistem razsulu, saj od 160 lokomotiv je sposobnih samo 60 lokomotiv in od teh je 30 novejših. Torej ali lahko takšno podjtje meče polena pod noge drugemu in samo ima vozni park v razsulo.
Kje si ti staknil številko 160 in 60 mi ni znano, samo električnih je okoli 74. Sigurno pa kakšna ni vozna in čaka revizijo. Število lokomotiv se hitro spreminja, kot rečeno vse 362 so že izločene, 342 jih je ostalo samo za vzorec in na tovornem vlaku jo je težko videti, nekatere so se odprodale, recimo 644, od dizelskih vozijo vlake predvsem 664 in ena "muzejska" 661 (najstarejša, preko 50 let, že upokojena in ponovno reaktivirana kot pomoč po žledu), ostalo so pa predvsem premikalke 642/643 in 732. In nikakor ne štej med vozni park parnih lokomotiv, so vse vozne muzejske.

Sem pogledal neka poročila na katera sem slučajno naletel in videl, da ima SLovenija probleme zaradi prevelikega hrupa, katerega proizvaja železnica celo iz tujine in so zagrožene neke kazni. Me zanima kaj je na tej točki narejeno. Zato bi jaz prvo pred svojim pragom pometal in raje delal v smer, da ne onesnažujem z hrupom in povzročam škodo drugim in sam pobiram dobiček. Drugi pa imajo škodo. Vidiš tukaj je sedaj glavni problem.
O teh problemih moraš pa povprašati kar lastnike ropotulj in smrdulj, sam nimam s tem nobene zveze. Sem samo opazovalec dogajanj.
Zato vsak operater strmi k temu, da vozi z lokomotivami, katere so prijazne okolju. Pustiva lokalno politiko, katero se frizira.
Vsak operater strmi predsvem k čim nižjim stroškom!
Če pa gledava svileno pot pa vidimo, da je spet Slovenska politika izolirala razvoj gospdoarstva tako, da je izključila blagovno menjavo na tej poti. Še več razvoju in dostavi določenih sklopov v proizvodnji je onemogočila razvoj globalnih delov in posledično je spet zadan udarec razvoju industrije in proizvodnje.
Za svileno pot Slovenija ni kaj dosti primerna. Se bojim, da se prevoz vrši nekoliko severneje v glavne industrijske države SZ Evrope.

Slučajno sem malo pofirbcal po Sloveniji in videl nekaj čudnih oznak na lokomotivah in to dizelskih. Prav te ne proizvajajo hrupa tako kot naše. Vidiš tukaj pa nas držijo vsi drugi. Tudi z prisilo z spoštovanjem predpisov iz področja hrupa.
Lokomotive, ki si jih videl so verjetno Siemensovi Herkulesi, nekaj jih je vozilo najetih in kasneje so bile na Avtovlaku skozi Boh. Tunel, nekaj pa jih ima Adria Transpor in si pomaga po štajerskih progah, ki ne prenesejo modernih električnih lokomotiv iz preprostega razloga, ker država ni investirala v nadgradnjo prog S od ZM. Res so tihe v primerjavi kar vozi po Sloveniji. Ampak problem je, da je glavno omrežje elektrificirano in prav velike potrebe po njih ni, vsaj dokler nekdo ne prepove ropotulj.

Strani: 1