Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Korazijan]
Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico
Sem spregledal, na kaj se nanaša ta kraljevski naziv. Vsaj romunski del GGropu, to je Grup Feroviar Roman, GFR, je kar obsežen. Ampak ta trenutek nima nobene lokomotive sposobne vožnje na JŽI RS. Nedvomno so pa vsaj z električnimi lokomotivamai konkurenčni na Hrvaškem, imaj pač enake škatle, narejene nekoč po licenci ASEA. Dizelske lokomotive pa kvečjemu za vzhod....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2692353

Strani: 1

anon-394991 sporočil: 252
[MarijanMacek]
> [Korazijan]
> Da, to se nanaša na Grumpet Group in lastnika Stoico

Sem spregledal, na kaj se nanaša ta kraljevski naziv. Vsaj romunski del GGropu, to je Grup Feroviar Roman, GFR, je kar obsežen. Ampak ta trenutek nima nobene lokomotive sposobne vožnje na JŽI RS. Nedvomno so pa vsaj z električnimi lokomotivamai konkurenčni na Hrvaškem, imaj pač enake škatle, narejene nekoč po licenci ASEA. Dizelske lokomotive pa kvečjemu za vzhod....
Zelo zanimivo je grati tvoje ocene. Sočasno pa nikoli ne poveš, kaj o stanju lokomotiv na Slovenskih železnicah, kjer 85% vznega parka sploh ni primerno za vožnjo zunaj meja Slovenije zaradi ekoloških standardov. Samo poglej kako se ljudje pritožujejo nad hrupom ko vozi sama lokomotiva, katera povzroča hrup prek 140 decibelov.

Pustiva to sedaj za drugo temo. Če gledamo vožnjo vlakov med Kitajsko in EU je dovolj ena lokomotiva in sedanje lokomotive seveda ne naše omogočajo premagovanje takšnih razdalj.
Sam pravim, da bi lahko Slovenski prostor bil vključen v te transportne poti. ŽAl pa posamezni brihtoti to vedno minirajo.
Vsak dober gospodar bo preračunal kaj se mu izplača in kaj ne. Tako lahko z določenim številom lokomotiv, če imaš relacijo prepelješ več tovora, saj imaš večjo potovalno hitrost. Prav to ciljajo vsi operaterji, kateri pridejo v Slovenijo. Posledično pobirajo enak tovor, katerega prepeljejo z enim vlakom. Tako se znebijo razdeljevanju vagonov po vlaku in izgubi časa. ZAto ti nič ne pomaga, če imaš 3 krat več lokomotiv z katerimi pa prepelješ isto kolikočino tovora.

Zato nebi kar čez palec ocenjeval kdo ima boljše lokomotive.

Strani: 1