Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 14.12.2017 08:26
Tako lep članek in je prav škoda, da gre v zgodovino brez forumskih razmišljanj na proračun prisesanih nacionalinteresnikov in javnosektorašev ter nas ta drugih iz zasebnega gospodarsta, ki dovolimo, da nas sesajo in kri pijejo...Glede na hvalospeve drugem tiru, ki nas bo stal milijardo-dve-tri...je 60 milijonov, ki je knjigovodska vrednost družbe SŽ – Tovorni promet prava beda ali mizerija pa še piše, da je družba močno zadolžena in je vrednost mala ali nič. Dobiček iz poslovanja je 10 milijonov (!!!!???), v drugi tir pa bomo zagonili milijardo – dve – tri, saj je Leben lepo povedal, da bo po vzoru TEŠ 6 cena znana šele ko bo projekt končan. Upajmo, le, da bo Tovorni promet prodan. Zakaj ne prodamo cele Slovenske železnice, saj slovenska politika ni sposobna za vodenje velikih sistemov, poglejmo le zdravstvo, gabrovskem šolstvu nekaj manjka, najmanj privatizacija, energetika potrebuje veliko denarja ali privatizacijo...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2688468

Strani: 1

Korazijan sporočil: 386
Lahko pa tud crknemo v izpuhih tovornjakov, ce lahko se to preracunate in sestejete
anon-128631 sporočil: 2.624
Točno kar praviš. Glavni problem je v tem, ker imamo sistem, kateri namerno dela slabo samo zato, da si posamezniki zagotovijo razne provizije. Ko berem druge članke in gladam poročila o prevoženih kilometrih in tonah prepeljanega tovora se resno vprašam kdo komu daje namerno zavajajoče podatke. V Sloveniji imamo resen problem, kjer obvladujejo železniški promet klike, katerim ni v interesu razvoj ampak kao si ohraniti položaj in zagotoviti sredstva za svoj žep. Ko gledamo podatke in zgodbe na različnih področjih po Balkanu vidimo, da je žal to isti kalup na vseh področjih.
Zato se lahko samo vprašamo kaj je smisel tega početja. Mar nima tovorni promet zastarel vozni park, katerega bi v pravni državi nemudoma izločili iz prometa in prepovedali delovanje vozil.

Strani: 1