Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Subvencije za fosilna goriva krepijo emisije v slovenskem prometu
Strani: 1
sporočil: 3.117
Predlani so se povečale subvencije, ki spodbujajo rabo fosilnih goriv v prometu.Pa bi povedali kdo/kje je dobil te subvencije?
Po moje so subvencije predvsem za sončnice in enetgetsko sanacijo stavb?
Promet ostaja najpomembnejši sektor pri doseganju nacionalnega cilja zmanjševanja toplogrednih plinov.Kaj pa živinoreja, pa ogrevanje?
A tole pa ne:
Kitajska želi z jedrskimi reaktorji za ogrevanje mest zmanjšati porabo premoga:
www.rtvslo.si/svet/k...oga/440136
sporočil: 1.534
[0126Bacis]Podrobnosti o subvencijah v poročilu niso razkrili. Malce na pamet rečeno običajno štejejo mednje na primer nižje obdavčitve za dizel kot za bencin, izdatke zazapiranje TET, ipd.
> Predlani so se povečale subvencije, ki spodbujajo rabo fosilnih goriv v prometu.
Pa bi povedali kdo/kje je dobil te subvencije?
Po moje so subvencije predvsem za sončnice in enetgetsko sanacijo stavb?
Meni je bil najbolj zabaven tale stavek: "Takšne subvencije pomenijo pomemben del vsakoletnega prihodka proračuna države.«
Saj so pojasnili, zakaj promet: "Predlani je pomenil 50 odstotkov vseh emisij v netrgovalnem sektorju, njegov delež pa raste."
> Promet ostaja najpomembnejši sektor pri doseganju nacionalnega cilja zmanjševanja toplogrednih plinov.
Kaj pa živinoreja, pa ogrevanje?
A tole pa ne:
Kitajska želi z jedrskimi reaktorji za ogrevanje mest zmanjšati porabo premoga:
www.rtvslo.si/svet/k...oga/440136
sporočil: 3.129
Kolikor vem izračunavajo emisije iz podatkov o prodanem gorivu.
Gorivo prodano v Sloveniji pa rabimo prevozniki tudi in predvsem v
tujini, tam tudi prihaja do emisij. Torej dejanske emisije v
Sloveniji so emisije tistih, ki vozijo po Sloveniji (v tranzitu cca
80% težkega prometa), gorivo pa kupujejo v tujini saj je tam (razen
Italije) cenejše, emisije teh skozi gorivo nabavljeno in plačano v
tujini nič ne prispevajo v slovenski proračun. Slovenija pozna še
eno izjemo in sicer zaračunava pri litru prodanega goriva okrog 4
cente takse CO2, tega sicer v naši okolici ne poznajo. Ostale
slovenske neumnosti pa: Evviva pametna Slovenija, evviva il
commun....
sporočil: 3.117
Pa še ena na to temo.
E-avto je eko-hinavščina.
No, kar se uporabnosti tiče, ni problema ampak, zakaj subvencije?
Electric Vehicle Emissions 27-50% Greater Than Internal Combustion Engine Vehicles
notrickszone.com/201...emissions/
(Saj to že tak vemo, a zdaj je to v SCI reviji črno na belem.)
E-avto je eko-hinavščina.
No, kar se uporabnosti tiče, ni problema ampak, zakaj subvencije?
Electric Vehicle Emissions 27-50% Greater Than Internal Combustion Engine Vehicles
notrickszone.com/201...emissions/
(Saj to že tak vemo, a zdaj je to v SCI reviji črno na belem.)
sporočil: 1.534
[0126Bacis]Oprostite, ampak tole je zapisano površno. Dodati je treba:
Pa še ena na to temo.
E-avto je eko-hinavščina.
No, kar se uporabnosti tiče, ni problema ampak, zakaj subvencije?
Electric Vehicle Emissions 27-50% Greater Than Internal Combustion Engine Vehicles
notrickszone.com/201...emissions/
(Saj to že tak vemo, a zdaj je to v SCI reviji črno na belem.)
-“when EVs receive electricity with emission levels exceeding 559 gCO2/kWh, they, unfortunately, are net contributors to climate change when compared with conventional vehicles.”
-Tudi v državah, kjer je velik del elektrike proizveden iz premoga, lahko e-avto polnite s fotovoltaiko in potem tak avto ni hinavščina.
sporočil: 544
Oprostite, ampak tole je zapisano površno. Dodati je treba:Eh, g Hočevar. Kdaj slišali za marginalno proizvodnjo? Če imaš mix vetrnice, sončnice, premogovne, gre dodatna poraba VEDNO (!!!!) na račun povečanja najdražje, t. j. premogovne elektrarne. Elektrika sončnic in vetrnic imajo namreč ceno 0 na trgu. Edino resnično trošenje SE in VE z dodatnimi bremeni je ob negativnih cenah, ko je pa stanje tako ali tako čisto obrnjeno na glavo in ni šans, da traja več kot nekaj kratkega časa.
-“when EVs receive electricity with emission levels exceeding 559 gCO2/kWh, they, unfortunately, are net contributors to climate change when compared with conventional vehicles.”
-Tudi v državah, kjer je velik del elektrike proizveden iz premoga, lahko e-avto polnite s fotovoltaiko in potem tak avto ni hinavščina.
ERGO: Ko priklopite dodatno še kup E-avtov, bo šla polnitev lepo iz kolma.
To je seveda spet samo delno res. Res je na kratki rok, a glede na izmišljotine in bedarije, s katerimi nas fila eko-bio.zelena mafija je to še zelo nedolžno poenostavljanje.
E-avto JE okoljska hinavščina. Subvencije grejo tistim, ki si to lahko privoščijo, plačuje jih pa "navaden" folk. Hasni pa samo tistim, ki pokasirajo, in čisto ničemer drugemu.
sporočil: 1.534
[Mrnjafko]Všeč mi je trditev, da je premogovna elektrika najdražja :-)
Eh, g Hočevar. Kdaj slišali za marginalno proizvodnjo? Če imaš mix vetrnice, sončnice, premogovne, gre dodatna poraba VEDNO (!!!!) na račun povečanja najdražje, t. j. premogovne elektrarne.
Elektrika sončnic in vetrnic imajo namreč ceno 0 na trgu. Edino resnično trošenje SE in VE z dodatnimi bremeni je ob negativnih cenah, ko je pa stanje tako ali tako čisto obrnjeno na glavo in ni šans, da traja več kot nekaj kratkega časa. Če kupite e-avto in še FV in avto polnite, kadar sije, je takšen avto precej čist.
ERGO: Ko priklopite dodatno še kup E-avtov, bo šla polnitev lepo iz kolma.Načeloma se strinjam. Je pa v praksi precej bolj zapleteno. Recimo: če nimaš takih podpor, pri tebi ne bodo izdelovali e-smartov.
To je seveda spet samo delno res. Res je na kratki rok, a glede na izmišljotine in bedarije, s katerimi nas fila eko-bio.zelena mafija je to še zelo nedolžno poenostavljanje.
E-avto JE okoljska hinavščina. Subvencije grejo tistim, ki si to lahko privoščijo, plačuje jih pa "navaden" folk. Hasni pa samo tistim, ki pokasirajo, in čisto ničemer drugemu.
Opravičujem se za slabo citiranje. Pišem s telefona.
Strani: 1